شرط برادری با کردستان عراق حذف صهیونیسم است
کد خبر: 3654172
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

شرط برادری با کردستان عراق حذف صهیونیسم است

گروه سیاسی: نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ضمن تأکید بر حفظ برادری با قوم کُرد عراق گفت: ما همه برادر هستیم به شرط اینکه برادران کُرد ما در عراق در دام برنامه‌های صهیونیست نیافتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز چهارشنبه 26 مهرماه در دیدار با عبدالرضا رحمانى فضلى، وزير كشور، که به منظور معارفه استاندار جدید به اراک سفر کرده است ضمن تقدیر از زحمات زمانی قمی استاندار پیشین گفت: امیدوارم این خدمات ذخیره‌ای برای آخرت باشد.
وی ادامه داد: امیدواریم در دولت دوازدهم، سربلندی و اقتدار کشور در منطقه و جهان تجلی پیدا کند، دولت جمهوری اسلامی ایران، دولت امام عصر(عج) و ولی فقیه است، هیچ یک از سه قوه از هم جدا نیستند و همگی به عنوان بازوان توانای رهبری و اسلام به شمار می‌آیند.
عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: وزارت کشور همچون سایر قوا مسئولیت سنگینی دارد، شاهد روزهای حساسی در منطقه مانند آزادسازی کرکوک هستیم این دستاورد را به دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت عراق تبریک می‌گویم و امیدواریم آقای بارزانی دست از لجاجت بردارد و تسلیم دولت مرکزی عراق شود.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی ضمن تأکید بر حفظ برادری با قوم کُرد عراق گفت: ما همه برادر هستیم به شرط اینکه برادران کُرد ما در عراق در دام برنامه‌های صهیونیست نیافتند.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به مواضع اخیر رئیس جمهور آمریکا در قبال ایران گفت: سخنان ترامپ چه علیه ایران و خلیج فارس و چه علیه سپاه و برجام احمقانه بود در مقابل، مواضع ارزشمند رئیس جمهور ایران در سازمان ملل و بعد از سخنرانی ترامپ، حکیمانه و قابل احترام بود این مواضع موجب خشنودی امام عصر(عج)، رهبری و خانواده شهداست. امیدواریم دکتر روحانی که از سرمایه‌های ارزشمند کشور به شمار می‌آیند در 4 سال دوم خدمت خود، باعث عزت مردم و اقتدار هر چه بیشتر نظام اسلامی باشند.
captcha