آغاز دوره روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه بانوان در قم
کد خبر: 3654222
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

آغاز دوره روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه بانوان در قم

گروه فعالیت‎های قرآنی: دوره تخصصی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه بانوان از این هفته کار خود را در موسسه شیفتگان وحی قم آغاز کرده است.

اکرم زمانزاده در گفت وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت:  یکی از مهمترین و اصلی‎ترین پله‎های انس با قرآن، مساله روخوانی قرآن است.
وی افزود: کسی که به روخوانی و روانخوانی قرآن مسلط باشد تا حد زیادی در استفاده از کلمات و حتی تدبر در قرآن نیز مستعد می‎شود؛ در واقع روانخوانی قرآن لذت قرائت و فهم قرآن را نیز بیش از پیش می‎کند.
زمانزاده بیان کرد: در همین راستا موسسات قرآنی یکی از مهمترین برنامه‎های خود را روی اصل روخوانی و روانخوانی قرآن متمرکز کرده‎اند.
وی گفت: موسسه شیفتگان وحی نیز در راستای برنامه‎‎های آموزشی خود کلاس روخوانی وروانخوانی قرآن کریم را ویژه بانوان علاقه مند به فرهنگ قرآن و عترت برگزار می‎کند.
وی تصریح کرد: این کلاس از روز گذشته در این موسسه آغاز شده است و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت؛ به نفرات برگزیده این طرح نیز گواهینامه معتبر روخوانی و روانخوانی اهدا خواهد شد.
وی یادآورشد: ثبت نام این طرح از روز شنبه تا چهارشنبه صبح در روزهای هفته است؛ علاقه مندان برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می‏‎توانند با شماره ۳۷۲۳۳۳۹۰/۹۲ تماس بگیرند.
captcha