دی‌ماه؛ آغاز دوره تربیت مبلغ ویژه بانوان
کد خبر: 3671880
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
بیاتی خبر داد:

دی‌ماه؛ آغاز دوره تربیت مبلغ ویژه بانوان

گروه جامعه: مدیر مرکز آموزش تخصصی علوم و فنون قرآنی از برگزاری دوره تربیت مبلغین ویژه بانوان خبر داد و گفت: این دوره 10 ماه به طول می‌انجامد.

مهدی بیاتی، مدیر مرکز آموزش تخصصی علوم و فنون قرآنی جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برگزاری دوره تربیت مبلغین خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از دی‌ماه سال جاری در قالب محورهای؛ مهارت‌های قرآنی، مهارت‌های زندگی و فرزندپروری، احکام و اخلاق و اصول عقاید و فن خطابه، سخنرانی و مداحی برگزار می‌‌شود.

وی با بیان اینکه دوره تربیت مبلغین طی روزهای دوشنبه هرهفته از ساعت 8 تا 14 برگزار می‌شود، عنوان کرد: این دوره آموزشی 10 ماه به طول می‌انجامد.

بیاتی مدرسان این دوره را خانم‌ها؛ صداقت، زینت بخش، خلیلی و حجج‌اسلام کسایی و ندیرپور معرفی کرد و گفت: دوره تربیت مبلغین ویژه عموم بانوان به ویژه علاقه‌مندان به حوزه تبلیغ دین، مداحان و سخنوران برگزار می‌شود.

وی مکان برگزاری این دوره را مرکز آموزش علوم و فنون قرآنی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور عنوان و تصریح کرد: در پایان این دوره به شرکت‌کنندگان گواهی ارائه و افراد به مراکز معتبر معرفی می‌شوند.

بیاتی در مورد نحوه ثبت‌نام گفت:علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند با شماره‌های ۶۶۴۱۰۲۳۹ و ۶۶۴۱۰۲۵۴ تملاس بگیرند و یا به پایگاه اطلاع رسانی این مرکز به نشانی www.iska-jde.ir مراجعه کنند.

captcha