کشته شدن دانش‌آموزان دختر در تصادف اتوبوس راهیان نور/ اسامی جانباختگان اعلام شد
کد خبر: 3672176
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶

کشته شدن دانش‌آموزان دختر در تصادف اتوبوس راهیان نور/ اسامی جانباختگان اعلام شد

گروه اجتماعی: اتوبوس راهیان نور دانش آموزان دختر در خوزستان تصادف کرد و در این حادثه تعدادی از دانش‌آموزان کشته شده و عده ای هم مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از خوزستان، اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر اعزامی به اردوی راهیان نور، در جاده کمربندی شهر سوسنگرد در شمال اهواز دچار سانحه و واژگون شد.

19:36: 4 دانش آموز در این سانحه کشته شدند

عبدالرضا سعيدی نيا، فرماندار دشت‌آزادگان در گفت‌وگو با ایکنا خوزستان اعلام کرد: بر اثر برخورد اتوبوس حامل دانش‌آموزان استان البرز با وانت و واژگوني اتوبوس در محور سوسنگرد، 4 نفر مسافران اتوبوس شامل 3 دانش‌آموز دختر و يك همراه، جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: 7 نفر از دانش‌آموزان در اين حادثه داراي جراحت هستند كه براي مداواي بيشتر به بيمارستان گلستان اهواز منتقل شدند و ساير دانش‌آموزان نيز به صورت سرپايي در محل درمان شدند.

اسامی مصدومان اعلام شد/ مصدومان در بیمارستان گلستان اهواز هستند

اسامی مصدومان حادثه اتوبوس راهيان نور که در بیمارستان گلستان اهواز بستری شدند اعلام شد:

زهرا امام‌قلی
افشين حمادی
حديثه روزبان
بهنوش توده‌خرفی
داوود سردشتی

20:25 برخی از مصدومان در بیمارستان بقایی اهواز بستری شدند

دکتر فرهاد حمزه لویی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حادثه تصادف اتوبوس حامل دانش آموز راهیان نور در جاده سوسنگرد-دهلاویه که عصر امروز رخ داد، در مجموع 38 نفر مصدوم و 4 نفر کشته شدند.

وی ادامه داد: مصدومان ابتدا به بیمارستان سوسنگرد منتقل و 9 نفر از آن ها جهت ادامه درمان به بیمارستان گلستان اعزام شدند یا در حال اعزام هستند. همچنین 26 مصدوم به بیمارستان بقایی اعزام می شوند.

این حادثه امروز 21 آذرماه در محور کمربندی سوسنگرد رخ داد و اتوبوس راهیان نور دانش آموزان دختر از استان البرز عازم خرمشهر بود. 

آماده باش دو بیمارستان بقایی و گلستان اهواز

دکتر رمضان احدی قائم مقام حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با ایکنا خوزستان اظهار کرد: عصر امروز اتوبوس اردوی راهیان نور که حامل دانش‌آموزانی از استان البرز بود در محور سوسنگرد- دهلاویه دچار سانحه و واژگون شد.
 
وی ادامه داد: متاسفانه چهار نفر در محل حادثه جان باختند و آمار کشته‌شدگان حادثه تا این لحظه چهار نفر بوده است.
 
قائم مقام حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: تاکنون 11 نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شده‌اند که حال عمومی 9 نفر از آن‌ها خوب گزارش شده است و دو نفر دیگر نیازمند مراقبت‌های ویژه هستند.
 
احدی ادامه داد: همچنین شماری از مصدومان این حادثه به بیمارستان بقایی اعزام شده‌اند. از حدود دو ساعت پیش به هر دو بیمارستان بقایی و گلستان آماده‌باش داده‌ایم.
 
اعلام اسامی کشته شدگان حادثه
 
فرهاد حمزه‌لویی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با ایکنا خوزستان، با اشاره به حادثه تصادف و واژگونی اتوبوس اردوی راهیان نور حامل دانش‌آموزان دختر استان البرز که بعدازظهر امروز در محور سوسنگرد-بستان رخ داد، اسامی آخرین آمار از کشته‌شدگان این حادثه را به شرح زیر اعلام کرد:
 
1. زهرا صابری، 16 ساله- دانش‌آموز
 
2. فائزه دریایان، 15 ساله، دانش‌آموز
 
3. سکینه بیات، 35 ساله، معلم
 
4. فتح‌الله سامانی، 50 ساله
 
اعلام اسامی مصدومان بستری شده در بیمارستان گلستان اهواز
 
 دکتر رمضان احدی  قائم مقام حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با ایکنا خوزستان، با اشاره به حادثه برخورد اتوبوس اردوی راهیان نور حامل دانش‌آموزان دختر استان البرز با یک دستگاه وانت تویوتا در محور سوسنگرد-بستان، اظهار کرد: تاکنون 14 مصدوم از مجموع مصدومان این حادثه به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شده‌اند که تقریبا 10 نفر از آن‌ها دانش‌آموز هستند.

وی در ادامه اشاره اسامی این 14 مصدوم را به شرح زیر اعلام کرد:

1. فرهانه توده روستا

2. زهرا امام قلی

3. بهنوش توده خرمن

4. فائزه کشاورز

5. حدیث روزبان

6. زهرا شکری

7. مریم ملکی

8. سمیه حنیفی

9. ثریا حسینی

10. داود سردشتی

11. حسن حمادی

12. افشین حمادی

13. فاطمه شهبازی

14. فاطمه شماخی

 
 
 
 
captcha