گذری بر مرحله سراسری سی‌و‌‌هفتمین مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا
کد خبر: 3672252
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

گذری بر مرحله سراسری سی‌و‌‌هفتمین مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا

گروه مسابقات: گزارشی اجمالی از مرحله سراسری سی و هفتمین مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش طی این هفته از 18 تا 21 آذرماه در اصفهان برگزار شد و روز گذشته، 21 آذرماه آیین اختتامیه این مسابقات با حضور فرماندهان لشکری و کشوری برپا شد.
این مسابقات که با رقابت بیش از 250 نفر و از ساعت هشت صبح آغاز می‌شد، در نخستین روز شنبه، 18 آذرماه شاهد رقابت متسابقین در رشته‌های حفظ سه و پنج جزء واذان و در دومین روز رقابت یکشنبه، 19 آذرماه رقابت‌های متسابقان در رشته حفظ کل و دیگر اجزاء چون 25، 20، 15 و 10 و آزمون مفاهیم به صورت کتبی در دو سطح یک(تا مقطع دیپلم) و دو (مقطع بالای دیپلم) و در سومین روز رقابت‌ها دوشنبه، 20 آذرماه با رقابت رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق انجام گرفت.
در کنار این مسابقات برنامه‌های جانبی چون کارگاه آموزشی رشته قرائت، غبارروبی و برپایی محفل انس با قرآن در آستان مقدس امامزاده محسن(ع) اصفهان با لباس فرم و مصوب با حضور تلاوت قاریان برجسته این نیرو و ارائه محفوظات توسط حفاظ نزاجا، کارگاه آموزشی ویژه رشته حفظ، دیدار متسابقین سی و هفتمین دوره مسابقات با آیت الله طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اصفهان و حضور اساتید راهنما در تمامی سالن‌ها برگزار شد.
لازم بذکر است، برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله نهایی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه آجا که سوم تا ششم دی‌ماه به میزبانی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش در تهران برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

captcha