مسلمانان جهان متعهد به بالا بردن کیفیت مواد غذایی حلال هستند
کد خبر: 3672316
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

مسلمانان جهان متعهد به بالا بردن کیفیت مواد غذایی حلال هستند

گروه اجتماعی: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد:‌ روزی حلال به حدی برای مسلمانان مهم است که جامعه مسلمان جهان، متعهد هستند که به صورت فعال کیفیت مواد غذایی حلال را بالا ببرند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، محمدرضا صابری، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دبیر اجرایی اولین همایش بین‌المللی فرآورده‌های حلال که از صبح امروز، 22 آذرماه در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز شده است، گفت: روزی حلال برای مسلمانان به حدی مهم است که جامعه مسلمان جهان، متعهد هستند به صورت فعال کیفیت مواد غذایی حلال را بالا ببرند.
وی افزود: همه ما در این مراسم جمع شده‌ایم، چون باور داریم این یک امر خداپسندانه در اطاعت از فرمان الهی است.
صابری با اشاره به اینکه ما می‌خواهیم همه مسلمانان جهان فارق از مذهب و ملیت دسترسی راحت به فرآورده‌های حلال داشته باشند، ابراز کرد: وظیفه ما تلاش مدام و سخت برای حمایت از موضوع حلال به وسیله علم روزآمد و تکنیک‌های دقیق است.
دبیر اجرایی اولین همایش بین‌المللی فرآورده‌های حلال عنوان کرد: امروز بیش از 1000 نفر از حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و شرکت‌های صنعتی و ... آمده‌اند تا این موضوع محقق شود، زیرا این همایش، ایده و فعالیت جدیدی است که سعی کرده نخبگان مرتبط با موضوع حلال شناسایی و در این کنفرانس به عنوان سخنران رسمی حضور داشته باشند.

 

captcha