کارگاه آموزش یک روزه «نظریه زمینه‌ای» برگزار می‌شود
کد خبر: 3686186
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
به همت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان

کارگاه آموزش یک روزه «نظریه زمینه‌ای» برگزار می‌شود

گروه اجتماعی آموزش یک روزه «نظریه زمینه‎ای» از سلسه برنامه‌‎های آموزشی و پژوهشی تحت عنوان «پژوهش‌کاوی» چهارشنبه 25 بهمن ماه سال جاری، در معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، مهدی ژیانپور اظهار کرد: با توجه به سلسله برنامه‌های آموزش تخصصی طراحی شده در گروه مطالعات اجتماعی-فرهنگی شهر معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و زیر مجموعه برند «پژوهش کاوی»، آموزش یک روزه «نظریه زمینه‌ای» برگزار می‌شود.
وی افزود: تربیت پژوهشگران حرفه‌ای در تمام زمینه‌ها از اهداف این سلسله برنامه‌های آموزش تخصصی به حساب می‎آید که «روش تحقیق کیفی» نیز یکی از مهمترین زمینه‌ها در این عرصه است.
معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان ادامه داد: تاکنون تحت برند «پژوهش‌کاوی» 4 برنامه‎ی آموزش تخصصی برگزار شده است و پنجمین برنامه آموزشی تحت عنوان «نظریه زمینه‌ای» با تدریس دکتر فراستخواه (عضو هیات علمی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی) در 25 بهمن سال جاری برگزار خواهد شد.
ژیانپور با بیان اینکه این سلسله برنامه‎های آموزش تخصصی با محوریت روش‎شناسی‎های تحقیق کیفی در سال‎های آتی نیز ادامه‌‎دار خواهند بود، اضافه کرد: مخاطبان این برنامه‎ی آموزش تخصصی، دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‎مندان حوزه تحقیقات کیفی هستند و به شرکت کنندگان در این برنامه‎ی آموزشی، گواهینامه‌ی حضور از طرف جهاد دانشگاهی اعطا خواهد شد.

captcha