نگاهی به دومین روز یازدهمین مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) + جدول جوایز
کد خبر: 3692901
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

نگاهی به دومین روز یازدهمین مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) + جدول جوایز

گروه مسابقات ــ دومین روز از یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در مجتمع فرهنگی نور قم، روز گذشته 29 اسفندماه با حضور قاریان و حافظان از ایران و اتباع خارجی در دو مقطع سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار شد.

دارالقرآن امام علی

به گزارش ایکنا؛ دومین روز از یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) که از شنبه ۲۸ بهمن ماه ویژه آقایان با پیام مرجع عالیقدر آیت الله العظمی جعفر سبحانی در مجتمع فرهنگی نور قم آغاز شده است روز گذشته 29 اسفند ماه با حضور قاریان و حافظان  از ایران و اتباع خارجی در دو مقطع سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار شد.

در روز دوم مسابقات، بهتر می‌توان حواشی مثبت و منفی این مسابقات را احصا کرد که ازجمله آن قطعی سیستم صوتی مسابقات حفظ 20 جزء در نوبت صبح، برگزاری مسابقات حفظ 10 جزء و 20 جزء بزرگسالان در کلاس‌هایی کوچک که گاهی صدای صحبت‌های حاضران، حواس متسابقان را حین اجرا بر هم‌ می‌زد، همچنین شاهد خستگی داوران در ساعات پایانی مسابقات به دلیل تعداد زیاد شرکت‌کننده‌ها بودیم که ایکنا درصدد دریافت پاسخ مسئول این دوره از مسابقات خواهد بود.

از نکات مثبت و قابل توجه این دوره از مسابقات حضور 505 نفر از اتباع خارجی است. همچنین از دیگر مزیت‌های این دوره از مسابقات، عدم معطل ماندن متسابقان در سالن مسابقات است که هر متسابق طبق زمان‌بندی قبلی به اجرای برنامه خود می‌پردازد که این رضایت همگان را در برداشته است. مزیت دیگر این دوره از رقابت‌ها، صدور کارنامه، بلافاصله پس از تلاوت متسابق است که این امر سردرگمی متسابقان تا پایان مسابقات را برطرف کرده است.

در ادامه میزان حد نصاب و جوایز نقدی ارائه می‌شود.

نگاهی به دومین روز یازدهمین مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) + جدول میزان جوایز

 

 انتهای پیام

مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۰
0
0
سلام،کی گفته که نظم داشته و متسابق سر ساعتش میخونه.
روز اول متسابق ساعت ۴ بعدازظهر ساعت ۷ شب داشت پاسخ میداد به سوالات.
امسال خیلی بی نظم بود.
حفظ 10 جزء
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۱
0
0
سلام دوست عزیز
انصاف نیست که به این جسارت کل مسابقات به این با اهمیتی را زیر سوال ببری, خود حقیر که شرکت کرده بودم سر ساعت محفوظاتم را ارائه دادم و بسیار عالی و خوب بود؛ از دست اندرکاران مسابقات بسیار تشکر و ممنونم
captcha