عکس‌هایی از بارگاه رضوی به نمایش درمی‌آید
کد خبر: 3692990
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
در خانه عکاسان جوان؛

عکس‌هایی از بارگاه رضوی به نمایش درمی‌آید

گروه هنر ــ مدیر خانه عکاسان جوان گفت: در سالروز میلاد و شهادت امام رضا(ع)، عکس‌هایی از بارگاه این امام همام در خانه عکاسان جوان به نمایش درمی‌آید.

عکس‌هایی از بارگاه امام رضا (ع) در خانه عکاسان جوان به نمایش در می‌آید

رسول اولیا‌زاده، پیشکسوت عکاس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ درباره اولویت‌های خود در عکاسی اظهار کرد: همیشه از ابتدای ورودم به هنر عکاسی، گرایش ویژه‌ای به موضوعات دینی و اسلامی داشته‌ام. این ویژگی را هم با عملکردم در زمینه عکاسی دینی اثبات کرده‌ام، چون ممکن است این تصور پیش آید که برای دریافت منافع خاص چنین ادعاهایی را مطرح می‌‌کنم. نکته دیگر این‌که من وابسته به سازمان یا نهادی دولتی نیستم تا بخواهم بابت این گفته‌ها نفعی مادی برای خود کسب کنم.

وی افزود: مدیریت خانه عکاسان جوان یک گالری خصوصی است که من مدیریت آن را سال‌هاست برعهده دارم و برای همین تمام هزینه‌ها را به‌صورت شخصی تامین می‌شود. در این محل دائماً نمایشگاه‌های عکس و نقاشی برگزار می‌شود، ولی به طور ویژه برای برنامه‌هایی که رویکرد دینی و اسلامی دارند تخفیفی ویژه را قائل شده‌ام.

این پیشکسوت عکاس ادامه داد: در راستای حمایت از هنر دینی و اسلامی، خانه عکاسان جوان با تخفیفاتی که برای هنرمندان در نظر گرفته تا افرادی که خواهان فعالیت در حوزه هنرهای دینی هستند این امکان را داشته باشند تا کارهایشان به شکل بهتری دیده شود.

اولیازاده اعلام کرد: در راستای حمایتی که از آن حرف زدم قرار است در سالروز ولادت و شهادت امام رضا(ع) نمایشگاه عکسی از آثار افشین بختیار، امیرعلی جوادیان، یدالله عبدی و من به نمایش گذاشته شود. در عکس‌های به نمایش در آمده ما جلوه‌های زیبایی از بارگاه امام رضا(ع) در عکس‌ها شاهد هستیم. عکس‌های مورد نظر که تعدادشان 32 اثر است سال گذشته از بارگاه امام رضا(ع) گرفته شده است.

وی در پایان اظهار کرد: نمایشگاه دیگری با عنوان «عزیزان من» از اول اسفندماه در خانه عکاسان جوان برپا خواهد شد. در این نمایشگاه به موضوع  عشق‌ورزی به والدین پرداخته بود. برای همین این رویداد را هم به نوعی می‌توان اتفاقی دینی نامید. در این نمایشگاه 40 اثر به مدت یک هفته در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

captcha