بازگشت شهدا پیام‌آور عزت و آزادگی
کد خبر: 3693097
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

بازگشت شهدا پیام‌آور عزت و آزادگی

کانون خبرنگاران نبأ ــ استاد حوزه و دانشگاه گفت: شهدا با بازگشت‌شان پیام عزت و آزادگی را به ارمغان آورده‌اند که این عامل، جهان استکبار و استثمار را به زانو درآورده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیبی، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و بازگشت شهیدحسین پوربافرانی پس از 35 سال به میهن اسلامی، بیان کرد: فاطمیه بوی شهادت می‌دهد، شهادت مادری 18 ‌ساله و محسنی شش ‌ماهه که در راه ولایت قربانی شدند؛ ولایتی که مظلومانه از سریر حکومت به کنج خانه کشانده و علی‌الظاهر 25 سال دستان او بسته شد.
وی گفت: ولایت هرگز خاصیت خود را از دست نداده است و اثربخشی آن را می‌توان در گواهی تاریخ دید. همان‌گونه که با بازگشت پیکر شهدا، رهپویان راه زهرا در هر جایی که حضور داشته باشند آن‌جا پر از خیر خواهد شد.
این استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: امروز شهدا با بازگشت‌شان در شهر‌ها با به ارمغان آوردن پیام عزت و آزادگی، جهان استکبار و استثمار را به زانو در آورده‌اند همچون شهیده راه ولایت که در مسیر دفاع از ولایت قدم گذاشت و جان خود را در این مسیر فدا کرد.
حجت‌الاسلام حبیبی با بیان اینکه شهدا همیشه برای مردم زنده و جاودان هستند، اظهار کرد: طبق آیه‌ «وَ مِنَ النَّاسِ مَنْ یَشْرِی نَفْسَهُ ابْتِغاءَ مَرْضاتِ اللَّه‌» شهدا با خداوند در جهت رضایتش معامله کردند و خداوند در جواب معامله آن‌ها کوثر را روزی آن‌ها‌ کرد، درست مانند حضرت فاطمه زهرا(س) که عطای کثیر داد و کوثر شد.
استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: تکرار 72 بار کلمه شهید، شهادت و مشتقات آن در قرآن و در مقابلش نیز 72 بار کلمه وجه، وجوه و مشتقات آن، انسان را نا‌خودآگاه به یاد جمله «شهید نظر می‌کند به وجه الله» می‌اندازد. شهیدانی که با خدا معامله کردند و امروز بعد از سال‌ها بی‌نام و نشان باز می‌گردند تا نشان راه بسیاری از راه گم‌کردگان شوند.
یادآو می‌شود، مراسم تشییع پیکر شهید حسین پوربافرانی سه‌شنبه، اول اسفند‌ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در گلزار شهدای بافران با حضور مردم و مسئولان این شهر برگزار می‌شود.
حمید‌رضا پور‌بافرانی
انتهای پیام/

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۳
0
0
خیلی زیبا
captcha