برگزاری یادواره 73 شهید شهرستان ریگان
کد خبر: 3693379
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۱

برگزاری یادواره 73 شهید شهرستان ریگان

گروه سیاست و اقتصاد - یادواره 73 شهید شهرستان ریگان همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) دیروز سه‌شنبه، 1 اسفند با حضور جمعی از مسئولان اجرایی و جمعی از خانواده‌های معزز شهیدان، جانبازان و ایثارگران برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار وجیه‌الله مرادی، یکی از فرماندهان سپاه قدس در مراسم یادواره 73 شهید شهرستان ریگان گفت: اگر همه ما به وطن و دین علاقمند هستیم باید حول محور ولی‌فقیه که عامل وحدت بخش امت است، حرکت کنیم تا آسیبی به مملکت وارد نشود.
وی با اشاره به اینکه وحدت ملت ایران غیر قابل آسیب‌پذیری است، افزود: مردم با هوشیاری و بصیرت همیشه در صحنه هستند و طرح و نقشه‌‌های دشمنان را می‌دانند و آنها را خنثی می‌کنند.
مرادی تصریح کرد: وقتی علت ناکامی‌های غربی‌ها را خودشان بررسی می‌کنند، می‌گویند ما با یک ابر حریفی مواجه هستیم به نام ولی‌فقیه که طرح‌ها و برنامه‌های ما را می‌داند و قبل از ما حرکت می‌کند.
وی تأکید کرد: ملت ما با تجارب دفاع مقدس نبرد نزدیک را تمرین کرده است ومی دانیم قدرت‌های بزرگ نظامی ابزار‌محورند و در جنگ نزدیک به شدت آسیب‌پذیر هستند.
حجت‌الاسلام علی رنجبر‌ماهانی، امام جمعه ریگان نیز در این مراسم با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های والای شهدا می‌تواند زمینه‌ساز تعالی جامعه و دستیابی به اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی شود که این نوع برنامه‌ها به آن کمک بزرگی می‌کند.
انتهای پیام

captcha