حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به مقبره حضرت یوسف
کد خبر: 3725496
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
بامداد امروز صورت گرفت؛

حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به مقبره حضرت یوسف

گروه بین‌الملل ـ ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست بامداد امروز با حمایت نظامیان اسرائیلی به مقبره حضرت یوسف(ع) در شرق نابلس واقع در شمال کرانه باختری یورش بردند.

حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به مقبره حضرت یوسف(ع)

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری البوابه نیوز؛ یورش بامداد امروز شهرک‌نشینان صهیونیست به مقبره حضرت یوسف(ع) در شرق نابلس که با حمایت نظامیان اسرائیلی صورت گرفت، منجر به درگیری‌ آن‌ها با جوانان فلسطینی شد.

در جریان این درگیری، یک جوان فلسطینی هدف گلوله قرار گرفت و 17 گلوله پلاستیکی نیز به سایر فلسطینیان اصابت کرد و همچنین ده‌ها نفر در جریان این درگیری دچار خفگی شدند.

نیروهای هلال احمر حاضر در صحنه گزارش دادند: جوانی که مورد اصابت گلوله قرار گرفت به بیمارستان منتقل شد و ده‌ها نفر نیز که مورد اصابت گلوله‌های پلاستیکی و دچار حالت خفگی شدند، مورد مداوا قرار گرفتند.

شاهدان عینی اعلام کردند: درگیری‌ها پس از یورش ده‌ها نفر از شهرک‌نشینان به مقبره حضرت یوسف(ع) در نزدیکی اردوگاه «بلاطه» در شرق شهر نابلس رخ داد. در همین حین شهرک‌نشینان صهیونیست آیین‌های عبادی خاص خود را تحت تدابیر شدید امنیتی انجام دادند، این در حالی است که یکی از خبرنگاران با نام «نسرین شامی» در حال پوشش خبری دچار آسیب شد.

مقبره حضرت یوسف (ع) به طور تقریبی در هر هفته شاهد یورش‌ شهرک‌نشینانی است که به منظور انجام مناسک دینی و آیین‌های عبادی به این مکان می‌آیند.

انتهای پیام

captcha