برگزاری نشست کارشناسان قرآنی دانشگاه‌های وزارت علوم/ تجلیل از کارشناسان برتر
کد خبر: 3744240
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
جعفرپور خبر داد:

برگزاری نشست کارشناسان قرآنی دانشگاه‌های وزارت علوم/ تجلیل از کارشناسان برتر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم از برگزاری نشست کارشناسان قرانی دانشگاه‌های این وزارتخانه همزمان با جشنواره قرآنی خبر داد و گفت: در این نشست از کارشناسان برتر تجلیل خواهد شد.

برگزاری نشست کارشناسان قرآنی دانشگاه‌های وزارت علوم / تجلیل از کارشناسان برتر

رشید جعفرپور، مدیرکل اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برگزاری نشست کارشناسان قرآنی دانشگاه‌های کشور همزمان با جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم، گفت: این نشست روز هفدهم شهریورماه و همزمان با برگزاری سی و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم در شهر زنجان برگزار می‌شود.
وی در ادامه به تشریح برنامه‌های این نشست پرداخت و افزود: برگزاری دو کارگاه گفتمان‌سازی قرآنی در دانشگاه‌ها و نیز کارگاه ارتقاء فعالیت‌های قرآنی و دینی دانشگاه‌ها از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.
جعفرپور تصریح کرد: همچنین، نشستی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم برگزار خواهد شد تا فعالیت‌های دینی و قرآنی دانشگاه‌ها و راهکارهای ارتقاء این فعالیت‌ها مورد ارزیابی قرار بگیرد.
مدیرکل اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تأکید بر اینکه در این نشست اکثر دانشگاه‌های کشور و به‌ویژه دانشگاه‌های بزرگ حضور خواهند داشت، گفت: در این نشست تلاش خواهیم کرد تا بیشتر از همیشه در جریان بحث‌ها و مشکلات و مسائل دانشگاه‌ها قرار بگیریم.
وی انتقال تجربیات دانشگاه‌های موفق را یکی دیگر از اهداف این نشست عنوان کرد و افزود: در بخشی از این نشست برخی از دانشگاه‌ها که فعالیت‌های گسترده‌تری در زمینه‌های قرآنی و دینی دارند، تجربیات موفق خود را منتقل خواهند کرد.
جعفرپور در پایان یکی دیگر از برنامه‌های این نشست را معرفی و تجلیل از کارشناسان برتر دانشگاه‌های عنوان کرد و گفت: در کنار این برنامه‌ها تلاش خواهد شد تا بازدیدهایی هم از مناطقی همچون حسینیه اعظم زنجان و نیز حضور در مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان را در برنامه قرار دهیم.
یادآور می‌شود، سی و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم که این نشست در حاشیه آن برگزار می‌شود طی روزهای 16 تا 18 شهریورماه در شهر زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha