دوره آموزشی زبان انگلیسی برای حوزویان برگزار می‌شود
کد خبر: 3752433
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

دوره آموزشی زبان انگلیسی برای حوزویان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - مدیر گروه شکوه علم دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری دوره‌های آموزش زبان انگلیسی ویژه طلاب، خانواده طلاب و عموم علاقه‌مندان خبر داد و گفت: دوره ها به منظور تسلط کامل به مکالمه انگلیسی و ارتباط علمی با مراکز و مؤسسات علمی برگزار می‌شود.

دوره آموزشی زبان انگلیسی برای حوزویان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، امید هادیان اظهار کرد: مسئولیت برگزاری دوره‌های آموزش زبان انگلیسی برعهده گروه شکوه علم است که با همکاری و حمایت علمی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، دوره‌های زبان انگلیسی را برای حوزویان خواهر و برادر و غیر حوزویان برگزار می‌کند.
هادیان به دغدغه‌های روزمره طلاب و دیگر مشتاقان زبان انگلیسی اشاره کرد و گفت: گروه با مطالعات دقیق موفق به تدوین دوره‌های کوتاه مدت و زود بازده شده و متد آموزشی زبان انگلیسی کتب Interchange در 160 جلسه است.
وی به معرفی دوره‌های زبان انگلیسی پرداخت و گفت: دوره عمومی به سه صورت انجام می‌شود: هفته‌‎ای سه روز هر روز سه ساعت، هر روز روزی یک ساعت و نیم و روزهای پنج شنبه و جمعه هر روز سه ساعت برگزار می‌شود.
مدیر گروه شکوه علم ادامه داد: پس از گذراندن دوره عمومی، زبان آموز موظف است در دوره تخصصی آمادگی آزمون‌های بین المللیTOFFEL وIELTS یا دوره تخصصی متون اسلامی بنابر انتخاب خود شرکت نماید.
وی با بیان این که شرط سنی برای ثبت نام در کلاس‌ها 12 سال به بالا است، گفت: مکان برگزاری کلاس‌های آقایان در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واقع در خیابان حافظ و کلاس‌های بانوان در مدرسه مجتهده امین واقع در خیابان ملک شمالی است.
هادیان با بیان این که ثبت نام شدگان در حال حاضر مشغول گذراندن دوره آموزشی می‌باشند، ادامه داد: امکان ثبت نام به صورت مستمر فراهم می‌باشد و به محض تکمیل ظرفیت برای هرکدام از دوره ها، دوره تشکیل و اطلاع رسانی انجام می شود.
وی ادامه داد: این گروه آمادگی کامل دارد تا این طرح را هر برای هر ارگان و مجموعه ای که به حد نصاب برسد در همان مکان اجرا نماید.
وی از اعطای مدرک پایان دوره توسط دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد و گفت: تسلط کامل بر مکالمه زبان انگلیسی، تربیت نیروی انسانی متخصص متناسب با نیازهای فرهنگی و علمی کشور، فراگیری یکی از زبان‌های زنده و آشنایی با فرهنگ کشور های دنیا، توانایی در ترجمه معارف اسلامی و فرهنگ ایرانی اسلامی و ایجاد فضا و ظرفیت مناسب برای ارتباط بیشتر با توریست‌ها از جمله اهداف دوره است.
لازم به ذکر است علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند با شماره همراه 09387538129 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام

captcha