در مسیر عشق/ این راه پایانی ندارد
کد خبر: 3756588
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

در مسیر عشق/ این راه پایانی ندارد

گروه معارف - راه امام حسین(ع) هر ساله مشتاقان بسیاری را به سوی خود جلب می‌کند، عاشقانی که نه تنها با پای جسم بلکه با پای دل قدم در این راه می‌گذارند.

در مسیر عشق...

به گزارش ایکنا از خراسان‌‌جنوبی، با فرارسیدن اربعین حسینی، سیل زائران اباعبدالله الحسین(ع) از گوشه‌ گوشه دنیا به سمت بارگاه ملکوتی آن امام سر از تن جدا روانه می‌شوند.
در این زمان، افرادی هستند که با خدمت به زائران امام حسین(ع) برای خود اجری اخروی می‌خرند، اجری که دنیا و آخرت آنان را تضمین می‌کند.
در راه امام حسین(ع) هرکس به طریقی عاشقی می‌کند و این راه عاشقی سال‌هاست که عاشقان بسیاری را به سوی خود می‌کشاند.
هیئت ابوالفضلی(ع) بیرجند از سال ۱۳۰۰، کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر بیش از ۱۶۰ نفر خادم در امور‌ مختلف هیئت همکاری می‌کنند. در آشپزخانه این هیئت سال‌هاست که به عشق امام حسین(ع) غذای نذری پخت می‌شود. هر ساله در ایام محرم بیش از ۱۰ هزار غذا برای عزاداران اباعبدالله(ع) در ایام محرم پخت می‌شود.
حال این هیئت و خادمانش پا را برای عاشقی به راه حسین(ع) فراتر گذاشته و قصد دارند در مسیر کربلا به زائران اربعین خدمت‌رسانی کنند.

در مسیر عشق...
اولین سال عاشقی
غلامرضا حسین‌پور، مدیر اجرایی موکب هیئت ابوالفضلی بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: موکب حضرت ابوالفضل(ع) هیئت ابوالفضلی بیرجند برای اولین سال خادم و پذیرای زائران اربعین حسینی در شهر مقدس کاظمین خواهد بود.
وی افزود: 24 نفر از خادمان هیئت ابوالفضلی(ع) بیرجند در موکب حضرت ابوالفضل(ع) خدمت‌رسانی و پذیرایی خواهند کرد.
مدیر اجرایی موکب هیئت ابوالفضلی بیرجند بیان کرد: همچنین این موکب یک نانوایی ضمیمه دارد که 14 نفر در نانوایی به خدمت‌رسانی مشغول خواهند بود.

در مسیر عشق...
حسین‌پور با بیان اینکه این موکب هر روز، سه وعده سه وعده پخت غذا خواهد داشت، تصریح کرد: این موکب از 28 مهرماه در شهر کاظمین مستقر خواهند شد و تا دو روز بعد از اربعین حسینی در این شهر برای خدمت‌رسانی خواهند ماند.
وی با اشاره به اینکه اقلام خوراکی و زیرساخت‌ها برای ساخت موکب به شهر کاظمین اعزام شده است، افزود: خادمان نیز دیروز عازم شدند.
مدیر اجرایی موکب هیئت ابوالفضلی بیرجند اظهار کرد: تمامی خدمات از طریق کمک‌های مردمی تهیه شده و از تمامی تجهیزات و ظرفیت‌های هیئت ابوالفضلی(ع) بیرجند استفاده می‌شود.
این راه، پایانی ندارد و هرساله مشتاقان بسیاری را به سوی خود جلب می‌کند، عاشقانی که نه تنها با پای جسم بلکه با پای دل قدم در این راه می‌گذارند.

در مسیر عشق...

زهرا حمیدی

انتهای پیام

captcha