ممنوعیت اسکان زائران اربعین در مساجد مهران
کد خبر: 3756711
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
طی بخش‌نامه‌ای اعلام شد؛

ممنوعیت اسکان زائران اربعین در مساجد مهران

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرماندهی انتظامی استان ایلام با صدور بخش‌نامه‌ای از ممنوعیت اسکان زوار و مسافران در ایام اربعین در داخل حسینیه‌ها، مساجد و تکایای مهران خبر داد.

️به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اربعین، فرماندهی انتظامی استان ایلام(پلیس اطلاعات و امنیت عمومی) با صدور بخش‌نامه‌ای به هیئت امنای حسینیه بعثت مستقر در بلوار مرزبانان از ممنوعیت اسکان زوار و مسافران در ایام اربعین خبر داد.

در این بخش‌نامه از متولیان مساجد، تکایا و حسینیه‌ها خواسته ‌شده است جز در ساعات اقامه نماز مجاز به اسکان زائران و مسافران در داخل حسینیه‌ها، مساجد و تکایا نیستند.

این بخش‌نامه در ادامه متذکر می‌شود، هیئت امنای حسینیه مذکور در مورد اجرایی کردن مصوبه صورت گرفته اهتمام کامل داشته و در صورت هرگونه موارد مغایریت با مصوبه در اسرع وقت مراتب را با نیروی انتظامی در میان بگذارند.

گفتنی است، معاون استاندار ایلام چندی پیش نیز اعلام کرده بود که به منظور ایجاد فرصت شغلی برای بازاریان در سطح شهرهای استان ایلام مجوز فعالیت ایستگاه صلواتی صادر نمی‌شود.

محمد نوذری در نشست ستاد اربعین استان ایلام با بیان اینکه اربعین امسال در سطح شهرهای ایلام مجوز فعالیت ایستگاه‌های صلواتی صادر نمی‌شود، اظهار کرده بود: به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران و ایجاد فرصت اقتصادی برای بازاریان شهرهای استان، امسال موکب‌ها در قالب مجتمع‌های خدماتی و خارج از شهرها دایر خواهد شد.

ممنوعیت اسکان زائران اربعین در مساجد مهران

مریم بشیری

انتهای پیام

captcha