جایزه شهید آوینی، امروز فیلمی برای اکران ندارد
کد خبر: 3772338
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

جایزه شهید آوینی، امروز فیلمی برای اکران ندارد

گروه هنر ــ در آخرین روز از جشنواره سینما‌حقیقت هیچ فیلمی در بخش جایزه شهید آوینی به نمایش در نخواهد آمد و فقط یک فیلم در بخش مستند‌های انقلاب اسلامی روی پرده خواهد رفت.

به گزارش ایکنا، در آخرین روز از نمایش آثار در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»، «تپش تاریخ» ساخته اصغر فردوست و داود کنعانی در ۱۴۶ دقیقه در بخش مستند‌های انقلاب اسلامی به نمایش در خواهد آمد. این فیلم ساعت ۱۴ در سالن پنج پردیس سینمایی چهارسو اکران خواهد شد.
در این گزارش آمده، در هفتمین روز از نمایش آثار، هیچ فیلمی در بخش جایزه شهید آوینی به نمایش در نخواهد آمد! اما در سانس ۱۸ دو «فیلم سی یار» به کارگردانی کامران جاهدی در ۲۶ دقیقه و «جوکر» ساخته سجاد ایمانی در ۶۷ دقیقه در بخش مسابقه ملی به نمایش در خواهند آمد.
در سانس ساعت ۲۰ نیز، مستند‌های «استشهادی برای خانعلی» به کارگردانی آرمان قلی‌پور دشتکی در ۱۵ دقیقه، «ماهیاک» ساخته فرح زارع در ۳۲ دقیقه و «قارشلق» به کارگردانی رضا غلامی مطلق در ۵۲ دقیقه سه فیلم دیگری هستند که در بخش مسابقه ملی روی پرده سالن ۵ پردیس چهارسو خواهند رفت.
دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» فردا، ۲۵ آذرماه، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.
انتهای پیام
captcha