گزارش اشتغال‌زایی یک معلم قرآن در «منهای نفت»
کد خبر: 3778721
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

گزارش اشتغال‌زایی یک معلم قرآن در «منهای نفت»

گروه ادب ــ گزارش اشتغال‌زایی یک معلم قرآن برای ۶۰ نفر را در فصلنامه «منهای نفت» بخوانید.

گزارش اشتغالزایی یک معلم قرآن در «من‌های نفت»به گزارش خبرنگار ایکنا؛ هفتمین شماره فصلنامه «منهای نفت»، که سازمان بسیج سازندگی آن را منتشر می‌کند، به عناوینی مانند «تسلیم نشدم»، «اشتغا‌ل‌زایی در کنار ترویج قرآن»، «تولیدکننده شدم تا بتوانم خدمت کنم»، «محصولی ساختم که ارز از کشور خارج نشود» و «پدر و پسری که ۱۵ نفر را شاغل کردند» پرداخته است.

یکی از مطالب این نشریه به گفت‌وگو با معلم قرآنی پرداخته که توانسته برای ۶۰ نفر شغل ایجاد کند. در بخشی از این گفت‌وگو می‌خوانیم که فاطمه سادات طاهری معلم قرآن و دارای فوق لیسانس تفسیر قرآن کریم از شهر سربداران خراسان رضوی برای اعتقادی که به قرآن داشت، مسیر زندگی خود را تغییر داد و با سختی‌هایی روبه‌رو شد که کمتر کسی سراغ این موضوع می‌رود.

این معلم قرآن که تفسیر نهج‌البلاغه را نیز تدریس می‌کرد در میانه درس، به این جمله از امام علی(ع) می‌رسد که می‌فرماید: «از فقر به خدا پناه می‌برم». تصمیم می‌گیرد علاوه بر ترویج تفکر مذهب شیعه، به صورت عملی به این فرموده عمل کند. طاهری اکنون به عنوان یک کارآفرین موفق اقتصاد مقاومتی شناخته می‌شود. در گذشته تنها به بخش تئوری قرآن عمل می‌کرد و سعی داشت تفکر قرآن را ترویج کند، اما اکنون به صورت عملی وارد ماجرا شده و به قول خودش می‌خواهد برای جامعه مفید باشد....

یادآور می‌شود فصلنامه «منهای نفت» به معرفی ستاره‌های اقتصاد مقاومتی می‌پردازد.

انتهای پیام

captcha