نگاهی به فعالیت‌ مؤسسه قرآنی امام زمان(عج) خراسان رضوی
کد خبر: 3797260
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

نگاهی به فعالیت‌ مؤسسه قرآنی امام زمان(عج) خراسان رضوی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه قرآنی امام زمان(عج)، فعالیت‌های متنوعی را طی امسال انجام داده که مهمترین آن راه‌اندازی نخستین بوستان شهید با کاشت 72 نهال توسط قرآن‌آموزان این مؤسسه و دانش‌آموزان دبستان قرآنی وابسته به مؤسسه بود.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی امام زمان(عج) خراسان رضوی، دوره‌های متنوعی را طی سال 97 در گروه‌های مختلف سنتی و در قالب طرح‌های آموزشی، پژوهشی و ترویجی داشته است.
از جمله دوره‌های این مؤسسه که با مدیریت فاطمه حسینی اداره می‌شود، می‌توان به آموزش حفظ قرآن همراه با ترجمه و مفاهیم، تدریس دروس اصول عقاید، احکام و مهدویت و اخلاق اشاره کرد.
همچنین این مؤسسه دارای پیش‌دبستان و دبستان قرآنی با نام امام زمان(عج) است که دانش‌آموزان طی آن، علاوه بر فراگیری مصوبات آموزش و پرورش، به علم قرائت، حفظ و مفاهیم قرآن متناسب با استعداد و ظرفیت هر دانش‌آموز می‌پردازند.
انجام فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی چون برگزاری نمایشگاه حجاب وعفاف، برگزاری نمایشگاه دهه فجر و دست‌آوردهای قرآن‌آموزان، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات قرآن و برگزاری مراسم بزرگداشت مقام مادر با الگوی حضرت فاطمه(س)، برپایی کارگاه‌های سبک زندگی با موضوع عاشورا و تأثیر آن بر انسجام روابط خانواده و برپایی دور‌ه‌های تربیت معلم قرآن، گوشه‌ای از فعالیت‌های این مؤسسه است.
از جمله فعالیت مؤسسه و دبستان‌ قرآنی امام زمان(عج) طی هفته منابع طبیعی امسال، کاشت 72 نهال در راستای روز بزرگداشت مقام شهدا در پارک کاشانی مشهد بود.
یادآور می‌شود، این مؤسسه دارای 20 سال سابقه فعالیت است که در حال حاضر 240 قرآن‌آموز دارد. همچنین فاطمه حسینی طی مراسمی در روز ولادت حضرت زهرا(س) به عنوان بانوی نمونه و کارآفرین در سال ۹۷ شناخته شده و مورد تجلیل قرار گرفت.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ابوالفضل حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۴:۳۸
0
0
تبریک میگم خیلی خلاقانه وعالی مثل همیشه.
ابوالفضل حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۴:۴۰
0
0
تبریک میگم خیلی خلاقانه وعالی مثل همیشه.
captcha