جایزه ادبی همدان با شرکت ۵۹۰ اثر در اسدآباد برگزار شد
کد خبر: 3798407
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

جایزه ادبی همدان با شرکت ۵۹۰ اثر در اسدآباد برگزار شد

گروه فرهنگی ــ مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد از برگزاری اختتامیه بیست‌وسومین جایزه ادبی استان همدان خبر داد و گفت: بر اساس فراخوانی که در راستای برگزاری این برنامه ارسال شده بود ۵۹۰ اثر در این جشنواره شرکت کردند.

جایزه ادبی همدان با ارسال 590 اثر به پایان رسیدبه گزارش ایکنا از همدان، علی مرادی‌نور، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در بیست‌وسومین جایزه ادبی استان همدان در اسدآباد، روز گذشته، 25 اسفندماه اظهار کرد: در جامعه‌ای که قدر شعرا شناخته نشود آن جامعه ناقص بوده و همواره در تمامی طول تاریخ همه سردمداران سعی بر آن داشتند تا بخشی از فرصت خود را برای همنشینی با شاعران اختصاص دهند چرا که شعرا انسان‌های استثنایی بوده و باید قدر آنان و همنشینی با این بزرگان را بدانیم.
مرادی نور با اشاره به روحیه لطیف شعرا تصریح کرد: شناخت، نیکویی، محبت و مهر ورزیدن از جمله خصیصه‌های شاعران بوده که موجب شده اشعار نغز و در عین حال ظریف آنان بر دل خواننده و شنونده بنشیند.
رضا قاسمی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد در حاشیه این مراسم اظهار کرد: بر اساس فراخوانی که در راستای برگزاری این برنامه ارسال شده بود 590 اثر در این جشنواره شرکت کردند که شاهد آمار بالایی نسبت به سال گذشته در جشنواره بودیم.
قاسمی افزود: شهرستان اسدآباد با 92 اثر و ملایر با 91 اثر بیشترین آثار را به دبیرخانه جشنواره ارائه داده‌اند.
وی تصریح کرد:در این جشنواره صبح امروز 2 کارگاه شعر و داستان برگزار شد و در بعداز ظهر بیست و سومین جایزه ادبی استان همدان باحضور شرکت‌کنندگان در جشنواره و معرفی و تجلیل از برگزیدگان سرانجام به کار خود پایان داد.
قاسمی تصریح کرد: 105 نفر در جشنواره امروز حائز رتبه‌های گوناگون در بخش‌های کلاسیک، داستان، داستانک و... دو بخش ویژه دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم شده و 41 نفر نیز به عنوان برگزیده بیست و سومین جایزه ادبی استان همدان معرفی شدند.
وی همچنین گفت: در اختتامیه جشنواره از 3 پیشکسوت فرهنگ و هنر شهرستان اسدآباد استاد سید رضا ابوالقاسمی، نادر حقی و محمدرضا متقی نیز تجلیل شد.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وفا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۹
0
0
میشه اسامی نفرات برتر شهرستانها رو هم بزارید
captcha