۱۴۲ کرسی تلاوت قرآن در ‌اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 3808896
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
در ماه مبارک رمضان؛

۱۴۲ کرسی تلاوت قرآن در ‌اصفهان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری ۱۴۲ کرسی تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

یحیی قاسمی

یحیی قاسمی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت‌و‌گو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان، 142 آیین ترتیل‌خوانی و جزءخوانی قرآن کریم از سوی اداره‌کل اوقاف در بقاع متبرکه سراسر استان برگزار شده و در تعدادی از بقاع متبرکه نیز آیین‌های جزءخوانی با هزینه‌های مردمی برگزار می‌شود.
وی افزود: آئین‌های ترتیل‌خوانی و جزءخوانی قرآن کریم در مشهد اردهال کاشان، امامزاده محمد هلال‌بن علی(ع) آران و بیدگل و امامزاده ابراهیم(نرمی) دولت‌آباد برخوار به صورت زنده از صدا و سیما پخش می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان، جلسات تفسیر قرآن در تعدادی از بقاع متبرکه استان نظیر امامزاده هفده تن گلپایگان با حضور آیت‌الله بطایی، حرم زینب بنت موسی‌بن جعفر(ع) اصفهان با حضور آقای دهقان، امامزاده محمد هلال‌بن علی(ع) آران و بیدگل با حضور آقای دریابانی و مشهد اردهال کاشان با حضور آقای فضائلی برگزار می‌شود.
قاسمی ادامه داد: همچنین در ماه مبارک رمضان، 142 کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان کشوری و بین‌المللی در مراکز مختلف استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha