برگزاری اعتکاف رمضانیه در دانشگاه بیرجند
کد خبر: 3814055
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

برگزاری اعتکاف رمضانیه در دانشگاه بیرجند

گروه معارف- مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بیرجند از برگزاری اعتکاف رمضانیه در دانشگاه بیرجند خبر داد.

برگزاری اعتکاف رمضانیه در دانشگاه بیرجندحجت‌الاسلام محمدعلی جعفری، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بیرجند در بازدید از غرفه ایکنا در نمایشگاه قرآن، در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، در خصوص فرهنگ‌سازی اعتکاف اظهار کرد: ایجاد زمینه مناسب براى اندیشه و تفکر و خردورزى، فراهم آمدن زمینه توبه و بازگشت و فراهم شدن فرصت نیایش، نماز و تلاوت قرآن از مزایای اعتکاف است.
وی افزود: مراسم اعتکاف رمضانیه 11 تا 13 خردادماه جاری در مسجد امام جعفر صادق(ع) و حضرت ولی عصر(عج) دانشکده کشاورزی برگزار می‌شود.
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بیرجند بیان کرد: مراسم اعتکاف دانشگاه قرار بود زودتر برگزار شود که بنا به در خواست دانشجویان و امتحانات میان ترم، زمان برگزاری آن تغییر کرد.
جعفری با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند تا 7 خردادماه جاری در این مراسم ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: به دلیل محدودیت مکان آخرین مهلت ثبت‌نام معتکفین 7 خردادماه در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه هزینه ثبت‌نام پنج هزار تومان است، یادآور شد: دانشجویان می‌توانند برای ثبت‌نام از طریق رابطین هیات در خوابگاه‌های دانشجویی و یا مراجعه به دفتر نهاد رهبری واقع در سازمان مرکزی اقدام کنند.
انتهای پیام

captcha