آزادی خرمشهر درس ایثار و مقاومت است
کد خبر: 3814096
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

آزادی خرمشهر درس ایثار و مقاومت است

گروه سیاسی- امام جمعه کرج ایثار و مقاومت را بزرگ‌ترین درس آزادی خرمشهر دانست و گفت: یاد و خاطره شهدای سوم خرداد نباید از حافظه ملت ایران پاک شود.

آزادی خرمشهر درس ایثار و مقاومت است

به گزارش ایکنا از البرز، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، پنجشنبه، دوم خرداد در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز که به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) کرج برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی لحظاتی و ساعاتی بر نظام گذشت که زمینه پیشرفت‌های آینده را به وجود آورد.
وی با اشاره به اینکه پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات آزادسازی خرمشهر مقدمات پیروزی‌های بعدی و استقامت و ادامه انقلاب اسلامی را فراهم کرد، افزود: این حماسه درس ایثار و مقاومت را به همگان آموخت.
امام جمعه کرج با تاکید براینکه یاد و خاطره شهدای این حماسه سرنوشت‌ساز نباید از حافظه ملت ایران پاک شود، افزود: ما مدیون ازخودگذشتگی و دلاوری آن جوانمردان هستیم که با تاسی از سالار شهیدان مقاومت را پیشه کردند.
گفتنی‌است که با حضور امام جمعه کرج، استاندار البرز، فرمانده سپاه البرزو جمعی از مدیران کل استانی و شهرستانی برگزارشد، از تعدادی از خانواده معظم شهدا تجلیل شد و در پایان گلزار شهدای آرمیده در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) و سکینه خاتون(س) گلباران شد.
انتهای پیام

captcha