آزادی خرمشهر معادلات نظامی دشمن را برهم زد
کد خبر: 3814105
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

آزادی خرمشهر معادلات نظامی دشمن را برهم زد

گروه سیاسی- استاندار البرز با تاکید براینکه آزادسازی خرمشهر معادلات نظامی دشمن را برهم زد، گفت: پس از این پیروزی به دنیا ثابت شد که ملت ایران شکست‌ناپذیر است و با جنگ از آرمان‌های خود کوتاه نخواهد آمد.

آزادی خرمشهر معادلات نظامی دشمن را برهم زد

به گزارش ایکنا از البرز، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، پنجشنبه، دوم خرداد در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز که به مناسبت گرامیداشت یوم الله سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) کرج برگزار شد، اظهارکرد: سوم خرداد یادآور اتحاد، ایثار و وفاق تمامی اقشار جامعه است و امروز نیز مردم و مسئولان به تبعیت از این روز به فرمان مقام معظم رهبری برای اینکه فتح‌های دیگری را رقم بزنند کنار هم هستند.
وی با اشاره به اینکه بغضی که 578 روز گلوی مردم را به واسطه تصرف خرمشهر توسط رژیم بعث گرفته بود، در سوم خرداد سال 61 شکست، افزود: به خواست خداوند متعال و فرمان حضرت امام خمینی(ره) در عملیات بیت‌المقدس حماسه‌ای آفریده شد که نماد ایثار و ایستادگی مردم ایران اسلامی شد.
این مسئول گفت: ما برای پاسداری از این روز که به عنوان نماد رشادت‌ها و ایثار مردم در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده است، هرسال در سالروز این واقعه بزرگ سجده شکر به جا می‌آوریم.
شهبازی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر مرهون ایثار کسانی است که مسجد جامع را پایگاه مقاومت مردمی کردند و تا آخرین نفس جنگیدند، یادآورشد: 6 هزارشهید در خون غلتیدند تا تاریخ حماسه خرمشهر جاودانه بماند و هنوز پس از گذشت سال‌های متمادی خاطره آزادسازی خرمشهر در اذهان ملت ایران همچنان غرورآفرین است.
استاندار البرز در پایان با تاکید براینکه با آزادسازی خرمشهر معادلات نظامی دشمن تغییر کرد و به دنیا ثابت شد که ملت ایران، ملتی شکست‌ناپذیر است و این ملت با جنگ از آرمان‌های خود کوتاه نخواهد آمد، افزود: عملیاتی که منجر به آزادی خرمشهر شد، ضربه اساسی و تعیین‌کننده‌ای بر پیکر دشمن وارد کرد و تمامی معادلات، باورها و ذهنیت‌هایی را که در مورد توانایی و قابلیت‌های نظام جمهوری اسلامی وجود داشت تغییر داد.
انتهای پیام

 

captcha