نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان بین‌المللی شد
کد خبر: 3818993
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳

نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان بین‌المللی شد

گروه اجتماعی - مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از دریافت مجوز برگزاری یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان به صورت بین‌المللی خبر داد.

نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان بین‌المللی شدبه گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی ادارۀ کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ فریدون الهیاری ظهر امروز 22 خردادماه در حاشیه نشست ستاد اجرایی نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار کرد: با عنایت به پیگیری‌های به عمل آمده، تلاش نمودیم تا این نمایشگاه که تا کنون به صورت ملی برگزار می‌شد، مجوز برگزاری به صورت بین المللی برای آن اخذ شود.
وی تاکید کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده و همکاری‌های مسئولین استان و نیز سازمان میراث فرهنگی کشور، ظهر امروز و در آخرین روزهای منتهی به آغاز به کار این نمایشگاه، موفق شدیم تا مجوز برگزاری یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان را برای اولین بار و پس از یک دهه برگزاری این نمایشگاه به صورت بین‌المللی اخذ نماییم.
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با مشارکت فعالان گردشگری ده ها کشور خارجی در کنار حضور فعالانه، فعالان گردشگری و صنایع دستی ایران و اصفهان از تاریخ 28 خرداد ماه به مدت چهار روز در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

captcha