شهید بهشتی الگوی مسئولان باشد
کد خبر: 3822680
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶

شهید بهشتی الگوی مسئولان باشد

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: شهید بهشتی برای ملت و مسئولان ما باید معیار و الگو باشد و مشخص کنیم تاکنون از این معیار و شاخص چگونه استفاده کرده‌ایم.

شهید بهشتی الگوی مسئولان باشدبه گزارش ایکنا از اصفهان، جعفر عسکری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، امروز، چهارشنبه، 5 تیرماه در نشست مطبوعاتی و رسانه‌ای به مناسبت سالروز 7 تیر شهادت شهید بهشتی اظهار کرد: شهید بهشتی برای ملت و مسئولان ما باید معیار و الگو باشد و باید مشخص کنیم تاکنون از این معیار و شاخص چگونه استفاده کرده‌ایم.

وی افزود: تبین ابعاد شخصیت شهدا، جامعه ما را در مقابل حوادث بیمه می‌کند و جوانان ما را به فرهنگ ایثار و شهادت مجهز می‌‌سازد. در این ایام باید سیره و روش شهیدان را برای مسئولین و جامعه تبین کنیم تا مسئولینی که متوجه شرایط نیستند، به خود بیایند و با الگوگیری از شهدای عزیز به وظایف خود عمل کنند تا نارضایتی‌ها و مشکلات جامعه کم‌تر شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: همان‌طور که در فرمایشات مقام معظم رهبری مطرح شده از هفتم تا دوازدهم تیرماه هفته حقوق بشر آمریکایی است، البته 6 تیرماه سال 60 سالروز سوءقصد به جان مقام معظم رهبری است. امروز همه اذعان دارند که رهبر ایران، رهبری هوشمند و حکیم است و به همین دلیل باید قدر این نعمت را بدانیم و شکرگزار این نعمت باشیم. در هفته حقوق بشر آمریکایی اول باید به ادعاهای پوشالی آمریکا در زمینه حقوق بشر و جنایات آن کشور علیه ملت ایران بپردازیم و برای جوان‌ها تبین کنیم که یکی از دلایل مذاکره نکردن با آمریکایی‌ها، ناشی از همین دشمنی‌ها و توطئه‌های آنان در 40 سال اخیر علیه ایران است.

عسکری تصریح کرد: منافقین در دوران دفاع مقدس، 17 هزار نفر از جوانان کشورمان را به شهادت رساندند، برهمین اساس نباید از جبهه نفاق غفلت کنیم. امروزه منافین با آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و داعشی‌ها هم‌سو شده‌اند، و به همین دلیل مشخص کردن چهره نفاق برای جوانان و نوجوانانی که در آن دوران حضور نداشتند، جزء ضرورت‌ها است.

وی بیان کرد: شهدای عزیز نیازی ندارند که ما برای آن‌ها مراسم بگیریم، چون آن‌ها در جایگاهی عالی و متعالی قرار دارند. در اصل، این نوع مراسم‌ها و بزگداشت‌ها برای بالابردن بصیرت خود و جامعه خودمان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: هفته بزرگداشت قوه قضائیه متقارن با ایام شهادت امام صادق(ع) است و علاوه بر برنامه‌های مختلف مساجد و کانون‌های متربط با آن، حدود 110 برنامه دیگر در مرکز استان و شهرستان‌ها برای بزرگداشت این ایام پیش بینی شده که اهم آن مراسم غباررویی و عطر افشانی گلزار شهدا، آیین بزرگداشت چهارصد شهید مدافع حرم و شهدای ترور در استان اصفهان، مراسم تشیع و خاک سپاری 11 شهید دفاع مقدس است.
انتهای پیام

captcha