سرمایه‌هایی که انقلاب از دست داد
کد خبر: 3822714
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
خواهر شهید بهشتی بیان کرد:

سرمایه‌هایی که انقلاب از دست داد

گروه اجتماعی ــ زینب‌سادات بهشتی با اشاره به زندگی شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی و ... بیان کرد: جوانان ما باید بدانند که چه سرمایه‌هایی را از دست داده‌ایم و ما باید اقداماتی را برای جایگزینی این سرمایه‌ها انجام دهیم.

شهید بهشتی حامی مردم بود

به گزارش ایکنا از اصفهان، زینت‌سادات بهشتی، خواهر شهید بهشتی، امروز، چهارشنبه، 5 تیرماه در نشست مطبوعاتی و رسانه‌ای به مناسبت 7 تیر، سالروز شهادت شهید بهشتی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به راحتی به پیروزی و ثمر نرسیده است، به همین دلیل ما باید از این انقلاب پاسداری کنیم.

وی افزود: امام(ره) فرمودند: «شهدا و خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند» مسئولان باید مشکلات را ببینند و آن‌ها را حل کنند. من به عنوان یک خواهر شهید از مسئولانی که در عرصه‌های مختلف حضور دارند، می‌خواهم که مشکلات مردم، وضعیت اقتصادی و بی‌بند و باری در جامعه را برطرف کنند.

بهشتی افزود: ما باید طوری برنامه‌ریزی‌ انجام دهیم که مشکلات از ریشه حل شود. شهید بهشتی مشکلات مردم را حل می‌کرد و مردم مشکلات‌شان را بیان می‌کردند و به مشکلات‌شان رسیدگی می‌شد. ما باید خود را جای مردم بگذاریم تا بتوانیم مشکلات آن‌ها را حل کنیم. مسئولان نیز باید به وضعیت جامعه سامان دهند. جوانان ما باید تکیه‌گاهی را پیدا کرده تا بتوانند پیشرفت کنند. جوانی که امنیت اقتصادی ندارد، نمی‌تواند رشد کند.

خواهر شهید بهشتی با اشاره به زندگی شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی و ... بیان کرد: جوانان ما باید بدانند که چه سرمایه‌هایی را از دست داده‌ایم و ما باید اقداماتی را برای جایگزینی این سرمایه‌ها انجام دهیم. اکنون باید ببینیم توانسته‌ایم از اول انقلاب تاکنون، افرادی را جایگزین بهشتی، مفتح، باهنر و رجایی کنیم.

وی تصریح کرد: مسائل و مشکلات جامعه باید پیگیری و از آن‌ها نتیجه‌گیری شود، در غیر این صورت ما به هیچ عنوان از این وضعیت بیرون نمی‌آییم، بلکه روز به روز وضعیت‌مان بدتر می‌شود، پس باید خودمان برنامه‌ریزی‌ها را انجام دهیم تا مشکلات را یکی پس از دیگری کم کنیم. ما باید در محیط خانه و خانواده برنامه‌ریزی محکم و دلنشین برای جوانان ایجاد کنیم تا مشکلات افزایش پیدا نکند. ریشه‌یابی مشکلات باید از منازل شروع شود.
انتهای پیام

captcha