دوره آموزشی ویراستاری ویژه طلاب اصفهانی برگزار می‌شود
کد خبر: 3823182
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

دوره آموزشی ویراستاری ویژه طلاب اصفهانی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: اولین دوره آموزشی ویراستاری و درست‌نویسی با هدف ارتقای سطح نگارش و ویراش طلاب حوزه‌های علمیه اصفهان برگزار می‌شود.

دوره آموزشی ویراستاری و درست نویسی ویژه طلاب اصفهانی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مجید شجاعی با اعلام این خبر گفت: به دلیل اهمیت فضای مجازی برای ارائه عقاید و نظرات و پاسخگویی به شبهات، طلاب باید با آموزش های مناسب و شناخت کافی به عرصه تولید محتوا ورود پیدا کنند.

وی با بیان این که طلاب طلاب خواهر و برادر ساکن استان اصفهان می‌توانند در این دوره شرکت کنند، بیان کرد: دوره آموزشی در 12 جلسه و 6 هفته در ماه‌های تیر و مرداد 1398 تشکیل خواهد شد.

رئیس اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: به کسانی که در تمام دوره شرکت کنند و نمره قبولی را کسب نمایند، گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

وی در پایان گفت: طلاب و مبلغان علاقه‌مند می‌توانند برای ثبت نام تا 10 تیر ماه 1398 به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه نمایند. این دوره به همت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و با همکاری گروه فرهنگی تبلیغی کلمه برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha