«جانان» اواخر تیرماه اکران عمومی می‌شود
کد خبر: 3823208
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

«جانان» اواخر تیرماه اکران عمومی می‌شود

گروه هنر ــ فیلم سینمایی «جانان» به کارگردانی کامران قدکچیان فیلمی با محوریت سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی است که اواخر تیرماه روی پرده خواهد رفت.

کامران قدکچیان، کارگردان سینما در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار ایکنا درباره اثر جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: «جانان» عنوان جدیدترین اثر من است که به زودی اکران عمومی خواهد شد. این فیلم سینمایی که تهیه آن را محمد نجیبی بر عهده دارد، قرار است بعد از فیلم سینمایی «ایکس لارج» به سرگروهی سینما «ایران» روی پرده رود. طبق مذاکرات صورت گرفته  ۱۵ سینما در تهران این اثر را اکران خواهند کرد، البته این فیلم سینمایی به طور همزمان در شهرستان‌ها نیز روی پرده خواهد رفت.
وی افزود: این فیلم عاشقانه که در آن زیبایی‌های سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی ترسیم می‌شود اثری ملودرام است که این روز‌ها کمتر در سینما به آن پرداخته‌ایم. این فیلم در شیراز جلوی دوربین رفته و فیلمبرداری آن دو ماه به طول انجامیده است. در ضمن یکی دیگر از جذابیت‌های این فیلم توجه فیلم به ادبیات فارسی است.
این کارگردان متذکر شد: سبک زندگی در این اثر تنها توجه به فرم سنتی نیست، چون در بسیاری مواقع زندگی ایرانی ـ اسلامی تنها در این ساختار نشان داده می‌شود، درصورتی‌که مدرنیته هم به نوعی در این فیلم ترسیم شده است. این اثر قرار است یادآور خاطرات دهه ۶۰ باشد. امین حیایی، مژگان بیات، پروانه معصومی، بیژن بنفشه‌خواه، سحر زکریا، مهران رجبی و چنگیز وثوقی در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.
عوامل فیلم عبارتند از؛ مدیر تولید و برنامه‌ریز: مجید کرباسیان، طراح گریم: سودابه خسروی، مدیر صدابرداری: محمود سماک‌باشی، دستیار یک کارگردان: بهزاد غلامی، مدیر فیلم‌برداری: کامیار فاروقی، طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری و دفتر پخش: هدایت فیلم.
انتهای پیام
captcha