فراخوان ارسال آثار به کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امام علی(ع)
کد خبر: 3823453
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

فراخوان ارسال آثار به کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امام علی(ع)

گروه معارف ــ به مناسبت چهاردهمین قرن شهادت امیرالمؤمنین امام علی(ع) کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی ایشان برگزار می‌شود.

فراخوان ارسال آثار به کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امام علی (ع)

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، به مناسبت چهاردهمین قرن شهادت امیرالمؤمنین امام علی(ع) طرح برگزاری کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین امام علی(ع) با موضوع تبیین سیره و خصائص امام علی(ع)در اصفهان برگزار می‌شود.

دبیرخانه دائمی این کنگره در مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت(ع) از تاریخ ١١ خردادماه ١٣٩٨ آماده دریافت آثار براساس محورهای تعیین شده است. 

آثار مورد پذیرش کنگره در پنج بخش کتاب، مقاله، پایان نامه، شعر و ادبیات و هنرهای تجسمی با موضوع تبیین سیره و خصائص امیرالمؤمنین امام علی(ع) در ٣٤ محور پذیرفته می‌شود.

پایگاه اطلاع‌رسانی کنگره به نشانی http://imamali.wiki جهت کسب اطلاع از مقررات و ضوابط، نسبت به ارسال آثار و دریافت کد رهگیری در خدمت تمام مخاطبین اعم از عالمان، فرهیختگان دینی، استادان، نخبگان دانشگاهی، فرهنگیان، هنرمندان، شاعران و ادیبان و عموم مردم خصوصاً جوانان است. 

براساس اعلام دبیرخانه کنگره، آخرین مهلت دریافت آثار دهم آبان ماه می‌باشد. آثار رسیده توسط کمیته انتخاب در اختیار کمیته داوری قرار خواهد گرفت و پس از تعیین حائزین رتبه‌های اول، دوم و سوم در هر بخش، در مراسم اختتامیه کنگره نفرات اول و دوم و سوم هر بخش با دریافت جوایز نفیسی از قبیل نشان ولایت، جوایز نقدی، سفر به عتبات عالیات، لوح تقدیر، تندیس کنگره تجیل خواهد شد.

آثار برگزیده به صورت مکتوب در کتاب مخصوص کنگره و همچنین در مجلات علمی پژوهشی معتبر و سایت‌های انتشارات تخصصی کنفرانس‌های کشور و جهان اسلام، منتشر خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود، مراسم اختتامیه این کنگره در تاریخ بیست و ششم دی‌ماه در اصفهان، مرکز همایش‌های بین المللی مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

 

captcha