بالندگی و پیشرفت جوانان در تمام عرصه‌ها تهدیدی برای دشمنان
کد خبر: 3823594
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
امام جمعه کوهبنان مطرح کرد:

بالندگی و پیشرفت جوانان در تمام عرصه‌ها تهدیدی برای دشمنان

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام عباس جعفری گفت: در حالی که دشمنان به تحریم‌ها و تهدیدهای خود می‌بالند، جوانان برومند ایران اسلامی در راستای گسترش علوم و فنون مختلف گام بر می‌دارند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان امروز، 10 تیرماه در مراسم نماز وحدت این شهرستان که به میزبانی اداره صنعت، معدن و تجارت در حرم مطهر امام‌زاده بی بی عصمت(س) برگزار شد، گفت: انسان مؤمن باید همواره کار مشروع و مفید انجام دهد و کارهایش رنگ و روی خدایی داشته باشد، چون روزی انسان در بازوی او قرارداده شده است.
وی بیان کرد: ما کشوری هستیم که می‌خواهیم دین و دینداری را به جهان عرضه کنیم، لذا باید از نعمت‌های خدا به‌خوبی استفاده کنیم و به آن چه روزی حلال برای ما مشخص شده است، راضی باشیم.
امام جمعه کوهبنان تأکید کرد: تا زمانی که نگاهمان به بیرون از مرزها و بیگانگان باشد پیشرفت نخواهیم کرد. لذا، باید به‌دنبال استقلال اقتصادی باشیم تا در عرصه‌های فرهنگی و مذهبی پیشرفت کنیم.
وی اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی را عامل پیشرفت دانست و گفت: در حالی که دشمنان به تحریم‌ها و تهدیدهای خود می‌بالند، جوانان برومند ایران اسلامی در راستای گسترش علوم و فنون مختلف گام بر می‌دارند.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام
captcha