زندگی آیت‌الله‌العظمی حسینی شاهرودی سراسر معنویت بود
کد خبر: 3825616
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰

زندگی آیت‌الله‌العظمی حسینی شاهرودی سراسر معنویت بود

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه در استان سمنان با صدور پیامی در پی درگذشت عالم ربانی، آیت‌الله‌العظمی حسینی شاهرودی، آن عالم گرانقدر جهان تشیع را فردی با زندگی سراسر معنوی دانست.

زندگی آیت‌الله العظمی حسینی شاهرودی سراسر معنویت بود

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله سید‌محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان عصر روز گذشته، 17 تیر در پی درگذشت آیت‌الله‌العظمی سیدمحمد حسینی شاهرودی فرزند آیت‌الله‌العظمی سید‌محمود حسینی شاهرودی مرجع عالیقدر جهان تشیع پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: خبر درگذشت عالم وارسته، فقیه عالیقدر، حضرت آیت‌الله سید‌محمد حسینی شاهرودی فرزند برومند مرجع فقید جهان تشیع حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی، موجب تألم و تأثر خاطر اینجانب، علما، حوزه‌های علمیه قم، نجف و مردم شریف و شهیدپرور استان سمنان به‌ویژه شهرستان عالم‌پرور شاهرود شد.

حضور ایشان در سایه محیط معنوی و پاک و نزد والد ماجد و والده ماجده خویش ریشه‌های ایمان و تقوی و تعالیم اسلامی را در وجودشان مستحکم کرد تا آنجا که پدر بزرگوارشان در وصف ایشان فرمودند «سید‌محمد در تطبیق اخلاقیات و احکام اسلامی ضرب‌المثل بودند و به صدق لهجه و خلوص نیت اشتهار داشتند».

امام جمعه سمنان در این پیام  یادآور شد: ضایعه ارتحال این عالم ربانی را به محضر حضرت بقیةالله‌الاعظم ارواحنا فداه و آن جناب، فرزندشان حضرت آیت‌الله سید‌عبدالهادی، اخوی گرامی‌شان حضرت آیت‌الله سید‌حسین حسینی شاهرودی، بیت مکرمشان، حوزه‌های علمیه قم، نجف، علما، ائمه جمعه استان به‌ویژه مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان شاهرود تسلیت عرض کرده، رحمت واسعه الهی را برای آن عالم عامل و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام

captcha