دوره «سبک زندگی رضوی با تاکید بر مسائل زنان و خانواده» در یزد آغاز شد
کد خبر: 3827408
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸

دوره «سبک زندگی رضوی با تاکید بر مسائل زنان و خانواده» در یزد آغاز شد

گروه معارف- معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از آغاز دوره آموزشی «بررسی سیره و سبک زندگی رضوی با تاکید بر مسائل زنان و خانواده» با همکاری بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی و حوزه علمیه خواهران استان یزد خبر داد.

آغاز دوره «بررسی سبک زندگی رضوی با تاکید بر مسائل زنان و خانواده» در یزدمریم حسن‌پور، معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از آغاز دوره آموزشی «بررسی سبک زندگی رضوی با تاکید بر مسائل زنان و خانواده» با همکاری بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی به مناسبت دهه کرامت در این استان خبر داد و اظهار کرد: این دوره آموزشی از 23 تیرماه آغاز شده و تا 27 تیرماه جاری در سالن امام خمینی(ره) مدیریت حوزه علمیه خواهران استان در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد بیان کرد: این دوره در قالب 16 ساعت درسی ویژه طلاب مقطع سطح 3 و 4، دانش آموختگان سطح 2 و مبلغان فعال و دارای سابقه تبلیغی موثر مدارس علمیه استان برگزار می‌شود.

حسن‌پور جایگاه و حرمت و کرامت زن در سیره رضوی، تحکیم نهاد خانواده در سیره رضوی، معنویت در خانواده، سبک زندگی رضوی، اصل تعامل در خانواده در سیره رضوی را از عناوین این دوره آموزشی بر شمرد و افزود: پخش حدیث شریف کساء، قرآن و سرود جمهوی اسلامی، صلوات خاصه امام رضا(ع) و تبیین دوره از برنامه‌های افتتاحیه دوره آموزشی بررسی سیره وسبک زندگی رضوی با تاکید بر مسائل زنان و خانواده بود .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد تصریح کرد: به یاری خداوند بعد از برگزاری دوره به شرکت کنندگانی که در آزمون کتبی پایانی حد نصاب لازم را کسب کنند گواهی معتبر پایان دوره ازسوی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد وبنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی دفتر قم اعطا خواهد شد .

انتهای پیام

captcha