تشریح طرح‌های قرآنی شهرستان اردل در سال جاری
کد خبر: 3827561
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

تشریح طرح‌های قرآنی شهرستان اردل در سال جاری

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌ اردل به تشریح طرح‌های قرآنی مصوب سال جاری در این شهرستان پرداخت.

یونس اروجی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌ اردل در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با تشریح محتوای نشست هم‌اندیشی مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن این شهرستان در اوایل هفته جاری، اظهار کرد: این نشست با حضور کارشناس آموزش اداره امور قرآنی استان، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان و مدیران مراکز قرآنی و با هدف تفهیم و تخصیص اعتبارات قرآنی سال 98 برگزار شد.
وی با برشمردن طرح‌های مصوب این نشست، گفت: در این جلسه اعتباراتی به طرح آموزش‌های عمومی قرآن به تعداد 40 قرآن‌آموز برای مؤسسات قرآنی شهرستان و 70 قرآن‌آموز برای خانه‌های قرآن فعال شهرستان، اختصاص یافت.
اروجی با اشاره به تخصیص مبلغی بالغ بر 110 میلیون ریال به فعالیت‌های قرآنی شهرستان اردل در سال جاری، ادامه داد: در مجموع 15 مؤسسه قرآن و عترت و خانه قرآن در این شهرستان مشغول فعالیتند که با توجه به اعلام علاقمندی و ارائه طرح از سوی مدیران و نیز در نظر داشتن امکانات، تجهیزات و ظرفیت هر کدام از مراکز، اعتبارات توزیع شد.
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌ اردل تصریح کرد: حمایت از برگزاری یک دوره تربیت مربی انس کودکان با قرآن، یک دوره آموزش تفسیر در 26 جلسه برای کارمندان نهادهای دولتی و اعطای گواهی‌نامه ضمن خدمت به آنان، برگزاری کارگاه یک روزه سبک زندگی اسلامی، تربیت 35 قرآن‌آموز در رشته حفظ 3 تا 5 جزء و ارائه آموزش مفاهیم سطح 3 به 20 نفر از اهم دیگر طرح‌هایی بود که مورد حمایت اداره تبلیغات شهرستان قرار گرفت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در حاشیه این نشست از مدیران موفق قرآنی و نیز فعالان و قرآنیان شهرستان اردل به پاس خدمت‌رسانی به ارتقای فرهنگ قرآن در این شهرستان، با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

تشریح طرح‌های قرآنی شهرستان اردل در سال جاری

انتهای پیام

captcha