فعالیت‌های قرآنی انقلاب را بیمه کرده است
کد خبر: 3827594
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

فعالیت‌های قرآنی انقلاب را بیمه کرده است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: برگزاری مسابقات قرآن، انقلاب را بیمه کرده و شکست‌ناپذیر می‌کند و در کشوری که این میزان حافظ قرآن وجود داشته و سالانه میلیون‌ها بار قرآن ختم می‌شود، دشمنان نمی‌توانند به آن صدمه‌ای بزنند.

فعالیت‌های قرآنی انقلاب را شکست‌ناپذیر کرده است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، آیت‌الله سیدعلی‌اکبر قریشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز، ۲۵ تیر ماه، در آئین اختتامیه چهل‌ودومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم، اظهار کرد: فعالان قرآنی در روز قیامت در صف پیامبران خواهند بود و فعالیت در زمینه قرآن فضیلت بسیار زیادی دارد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات قرآن، انقلاب را بیمه کرده و شکست‌ناپذیر می‌کند و در کشوری که این میزان حافظ قرآن وجود داشته و سالانه میلیون‌ها بار قرآن ختم می‌شود، دشمنان نمی‌توانند به آن صدمه‌ای بزنند.

آیت‌الله قریشی تصریح کرد: حکومت، رهبر، بزرگان و مدیران ما هرچه درباره قرآن و آموزش آن و در رابطه با ترویج قرآن هزینه کنند، بازهم کم است و قرآن عامل آبادی مملکت بوده و بنابراین باید به داروی درد جامعه که همان قرآن است، متوسل شویم.

وی بیان کرد: اگر قرآن و آیات نورانی آن در دل تمامی مردم و به‌خصوص جوانان جایگاه خود را به درستی پیدا کند، قطعاً بسیاری از مشکلات کنونی جامعه حل خواهد شد.
انتهای پیام

captcha