رشد و توسعه در گرو امنیت است
کد خبر: 3838196
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

رشد و توسعه در گرو امنیت است

گروه اجتماعی ــ فرماندار آرادان با بیان اینکه رشد، توسعه و بالندگی مرهون امنیت است، گفت: مسائل اجتماعی دستخوش امنیت است؛ زیرا عدم وجود امنیت فعالیت‌های اجتماعی و دیگر مسائل را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

مسیر رشد و توسعه در گرو امنیت است

به گزارش ایکنا از سمنان، مجتبی بوربور، فرماندار آرادان صبح امروز، 6 شهریور در نشست مشترک کادر انتظامی، نظامی و امنیتی گرمسار و آرادان با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استاندار سمنان در فرمانداری گرمسار با اشاره به اینکه امنیت، عدالت و رفاه سه مورد از نیازهای اساسی جامعه است، گفت: مسیر رشد، توسعه و بالندگی مرهون امنیت است.

وی ادامه داد: امنیت با همدلی و هم‌گرایی میسر خواهد شد و این امر مهم در شهرستان‌های آرادان و گرمسار به لطف تعامل دوسویه دولت و مردم محقق شده است. فرمانداران باید الگوی وحدت‌آفرینی باشند و برای ایجاد وحدت و همدلی مردم با مجموعه خدمتگزاران در شهرستان‌ها تلاش کنند.

بوربور، اتحاد در گرمسار و آرادان را ناشی از همدلی و همگرایی‌های بین مردم و مسئولان دانست و افزود: همه این مهم مرهون سیاست‌های مسئولان ارشد استان سمنان است که ارتباط و تعامل خوبی را با مجموعه دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران ایجاد کرده است.

به گفته فرماندار آرادان، ایجاد جریانی دوقطبی و دو فرقه‌ای از آسیب‌هایی است که استکبار جهانی از سر دشمنی ایجاد کرده و باید در ایجاد وحدت و همدلی مورد نظر قرار گیرد که بر این اساس  مجموعه دولت در کشور به‌دنبال رضایتمندی و قرار دادن مردم و مسئولان در کنار هم است تا بتوانند فاصله مردم و مسئولان را کم کنند.

انتهای پیام

captcha