انقلاب اسلامی باعث تشدید قدرت مقاومت شد
کد خبر: 3841844
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱

انقلاب اسلامی باعث تشدید قدرت مقاومت شد

گروه اجتماعی – امام جمعه اصفهان گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، قدرت مقاومت در فلسطین نیز بیشتر شد. کاملا مشخص است که صهیونیست‌ها از جان خود می‌ترسند.

انقلاب اسلامی باعث تشدید قدرت مقاومت شد

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امروز در خطبه‌‌های نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: تقوا در خلوت، صدقه دادن در عین نداری، تحمل مشقت و سختی‌‌ها، خود نگهداری به وقت عصبانیت و راستگویی در جایی که ‌ترس وجود دارد، از نشانه‌های پنچگانه انسان مومن است.
وی با بیان اینکه برای اینکه بتوانیم شاکر نعمت‌های خداوند باشیم، ابتدا باید خدا را بشناسیم، گفت: اگر مطیع خداوند باشید و شکر نعمت کنیم، قطعا نعمت‌های خداوند نیز تدوام پیدا می‌کند.
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه شکر نعمت‌های خداوند از اهمیت فوق‌‌العاده‌ای برخوردار است و به همین دلیل شیطان می‌خواهد از راه‌های مختلف انسان را از شکر نعمت‌های خداوند غافل سازد، بیان کرد: اگر انسان فکر کند نعمتی از غیر خدا وجود دارد، این شرک خواهد بود. شکر به معنای به کار بردن نعمت در راه خداست.
وی با تقدیر از حضور مردم در عزاداری‌های دهه اول ماه محرم، افزود: امسال نیز مراسم عزاداری امام حسین (ع) رونق خوبی داشت، این در حالی است که دشمنان اسلام سعی دارند از رونق این عزاداری‌ها بکاهند.
امام جمعه اصفهان با اشاره به سالگرد کشتار آوارگان فلسطینی، بیان کرد: در این روز، اسرائیلی‌ها یکی از اردوگاه‌های پناه دهنده در لبنان که زنان و بچه‌های فلسطینی در آن بودند را بمباران کردند.
وی بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، قدرت مقاومت در فلسطین نیز بیشتر شد. کاملا مشخص است که صهیونیست‌ها از جان خود می‌ترسند.
آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: تشکیل حکومت الهی از موارد مهم این بیانیه است که به ‌زودی محقق خواهد شد. برای تحقق این بیانه هم مردم ودولت نقش بسزایی دارند.
انتهای پیام

captcha