تبعیت از ولایت فقیه رمز ماندگاری انقلاب است
کد خبر: 3876749
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

تبعیت از ولایت فقیه رمز ماندگاری انقلاب است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه زاهدان گفت: عاملی که سبب شده تا انقلاب اسلامی ماندگار باشد و از تندباد حوادث، سالم به درآید، اعتماد، اعتقاد و تبعیت مردم از ولایت فقیه است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زاهدان امروز، چهارشنبه 16 بهمن‌ماه در یادواره شهدای شهر علی‌اکبر سیستان گفت: چهل‌ویک سال پیش، در چنین ایامی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و هزاران سال حکومت طاغوت پایان گرفت؛ انقلابی که برخاسته از مردم بوده و پشتوانه آن اسلام بود.

وی ادامه داد: در طول این سال‌ها دشمنان انقلاب به انواع فتنه‌ها و توطئه‌ها متوسل شده و از هیچ دشمنی علیه ملت انقلابی ایران دریغ نکردند، اما جان‌فشانی مردم و رهبری حکیمانه امام(ره) و سپس رهبر معظم انقلاب، سبب شد تا نظام اسلامی همچنان سالم و سربلند باشد.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: تاریخ انقلاب پر است از فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان و نوجوانان و جوانانی که آن دوران را درک نکرده‌اند، سعی کنند تاریخ را مطالعه کنند تا هم انقلاب را شناخته و هم دشمنان آن را بشناسند.

وی افزود: وظیفه‌ای که همه ما نسبت به شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم داریم، این است که راه آنان را ادامه دهیم. ما در برابر عظمت شهدا مدیونیم و لذا باید شهدا را خوب بشناسیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

محامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی امروز با قدرت، نفوذ خود در منطقه را ادامه می‌دهد و به تعبیر امام راحل ما در حال صدور انقلاب اسلامی هستیم. آن عاملی که سبب شده تا انقلاب اسلامی ماندگار شده و از تندباد حوادث، سالم به درآید، اعتماد، اعتقاد و تبعیت مردم از ولایت فقیه است؛ شهدا با اعتماد کامل به ولایت فقیه، جان خود را در راه اسلام ایثار کرده و از همه چیز خود گذشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بیان کرد: شخصیت‌های بزرگی همچون سردار شهید قاسم سلیمانی، نماد ولایت‌مداری هستند؛ این عزیزان تمام جان و مال و آبروی خود را صرف اسلام کردند، یک عمر مجاهدت کرده و برای آنان دین و مذهب و قومیت فرقی نداشت؛ هرجا صدای مظلومی بلند شد، به فریاد رسیدند.

انتهای پیام
captcha