قدرت نفوذ ایران در عرصه‌های بین‌الملل قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست
کد خبر: 3877234
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

قدرت نفوذ ایران در عرصه‌های بین‌الملل قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: قدرت نفوذ و نقش‌آفرینی ایران در عرصه‌های بین‌الملل قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست؛ امروز هیچ طرحی در غرب آسیا، بدون نظر ما اجرا نمی‌شود و غرب خود به این نتیجه رسیده است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان امروز شنبه، 19 بهمن‌ماه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که در محل تیپ ۱۸۸ زرهی شهید احمدبیگی زاهدان برگزار شد، گفت: در شرایطی که طاغوت بر کشورمان حکومت می‌کرد و هرگونه اعتراض و انتقاد، با سرکوب و زندان و شکنجه همراه بود، امام خمینی(ره) علم مبارزه با ظلم را برافراشت و با حمایت مردم، حکومتی را که از سوی ابرقدرت‌ها پشتیبانی می‌شد، ساقط کرد.

وی ادامه داد: دشمن تمام تلاش خود را به کار بست تا نگذارد انقلاب اسلامی به ثمر بنشیند، اما این اتفاق افتاد و شاه از کشور فرار کرد؛ بعد از انقلاب نیز باز دشمن تلاش کرد تا جلوی پیشرفت و توسعه ما را بگیرد، اما باز هم نتوانست و کشور روز‌به‌روز در حال توسعه است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: قدرت نفوذ و نقش‌آفرینی ایران در عرصه‌های بین‌الملل قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست؛ امروز هیچ طرحی در غرب آسیا، بدون نظر ما اجرا نمی‌شود و غرب خود به این نتیجه رسیده است.

وی افزود: از لحاظ نظامی نیز قدرت ایران غیرقابل انکار است، به طوری که دشمن شماره یک ایران یعنی رژیم صهیونیستی، به وحشت افتاده و تلاش دارد با همراهی آمریکا و برخی کشورهای منطقه، جلوی اقتدار روزافزون ایران را بگیرد.

محامی اظهار کرد: امروز آن «صدور انقلاب» که مدنظر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود، محقق شده است؛ نمی‌توان تأثیرات انقلاب ایران بر کشورهای دیگر را نادیده گرفت؛ این یک دستاورد بزرگ به‌شمار می‌رود.

وی گفت: نیروهای مسلح ایران در کنار تأمین امنیت، خدمات دیگری نیز به مردم ارائه می‌دهند، بطوری که در سیلاب اخیر استان مشاهده کردیم، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی همه پای کار آمدند تا آلام هموطنان سیل‌زده ما تسکین یابد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: درخت انقلاب اسلامی با مجاهدت‌های نیروهای مؤمن و متدین و انقلابی، تنومندتر شده و این درخت تنومند ریشه‌های خود را در همه عالم گسترانده است.

محامی اظهار کرد: این دستاوردها حاصل ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهداست؛ باید قدر دانست و از آن حفاظت کرد. انقلاب اسلامی امروز در دستان ماست و باید به چشم امانت به آن نگریست.

انتهای پیام
captcha