قدردانی نماینده ولی‌فقیه و استاندار سیستان‌و‌بلوچستان از حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن
کد خبر: 3878387
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

قدردانی نماینده ولی‌فقیه و استاندار سیستان‌و‌بلوچستان از حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن

نماینده ولی‌فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیام مشترکی از حضور گسترده آحاد مردم شیعه و سنی این استان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تقدیر کردند.

22 بهمن در سیستان‌و‌بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، نماینده ولی‌فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیام مشترکی از حضور گسترده آحاد مردم شیعه و سنی این استان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تقدیر کردند.

در پیام مشترک حجت‌السلام مصطفی محامی و احمدعلی موهبتی که نسخه‌ای از آن امروز، 23 بهمن‌ماه به دفتر خبرگزاری نمابر شده، آمده است:

عزم انقلابی و غیرت مثال زدنی شما، حماسه‌ای دیگر در راهپیمایی ٢٢ بهمن ٩٨ رقم زد. شما همچون عموم ملت بپا خاسته ایران در هیاهوی دشمنان غدار بار دیگر ثابت کردید که این انقلاب اسلامی متکی بر مردم بوده و سال به سال در حال تکامل و تعالی است.

حضور متحد و آگاهانه شما مردم مسلمان، انتخاباتی پرشور و پربرکت در دوم اسفند ٩٨ را نوید می‌دهد که باعث دلگرمی همه دوستان و یاران انقلاب اسلامی در کل عالم و ناامیدی مستکبران خواهد شد.

اینجانبان ضمن تعظیم در برابر بصیرت و حضور به موقع شما مردم غیور و انقلابی سیستان و بلوچستان در راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اعلام می‌کنیم که آینده روشن انقلاب از آن شماست و ما مسئولان باید بکوشیم که دِین خود را با همت و تلاش مضاعف به شما ملت غیور و آزاده ادا کنیم.

انتهای پیام
captcha