8 هواپیمای جاسوسی اسرائیلی حریم هوایی لبنان را نقض کردند
کد خبر: 3904278
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹

8 هواپیمای جاسوسی اسرائیلی حریم هوایی لبنان را نقض کردند

ارتش لبنان اعلام کرد که روز گذشته حریم هوایی لبنان به وسیله 8 هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی نقض شده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «المنار»، فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: روز چهارشنبه، 10 ژوئن (21 خرداد) یک هواپیمای جاسوسی اسرائیلی در ساعت 7:50 به وقت محلی، در آسمان شهرک علما الشعب واقع در جنوب لبنان ظاهر شد و در این مناطق به گشت‌زنی پرداخت و سپس در ساعت 13:50 این مناطق را ترک کرد.
 
این بیانیه می‌افزاید: در ساعت 9:50 روز چهارشنبه نیز یک هواپیمای جاسوسی دیگر وارد آسمان شهرک رمیش در جنوب لبنان شد و پس از گشت‌زنی در ساعت 16:05 از آسمان شهرک عیترون خارج شد.
 
بر اساس بیانیه ارتش لبنان، در ساعت 10 صبح چهارشنبه نیز یک هواپیمای جاسوسی اسرائیلی در آسمان الناقوره دیده شد و پس از گشت‌زنی در مناطق الشوف، بیروت و ضاحیه بیروت، در ساعت 15:05 آسمان الناقوره را ترک کرد.
 
ارتش لبنان در ادامه نوشت: در ساعت 10:05 صبح چهارشنبه نیز هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی حریم هوایی شهرک یارون واقع در جنوب لبنان را نقض کرد و در ساعت 15:55 از آسمان شهرک کفرکلا خارج شد.
 
ارتش لبنان همچنین اعلام کرد که روز سه‌شنبه هفته جاری نیز هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی چهار مرتبه در ساعات 8:10 صبح، 10:05 صبح، 13:05 و 14:50 بعدازظهر حریم هوایی مناطق جنوبی لبنان از جمله شهرک‌های میس الجبل، عیترون و الناقوره را نقض کرده و در آسمان این مناطق و همچنین بیروت و مناطق اطراف این شهر به گشت‌زنی پرداختند.
انتهای پیام
captcha