برگزاری جشن میلاد حضرت علی(ع) در 14 نقطه استان کردستان
کد خبر: 3956266
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸

برگزاری جشن میلاد حضرت علی(ع) در 14 نقطه استان کردستان

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان کردستان با اشاره به اینکه به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی(ع) مراسم جشنی در ۱۴ نقطه استان کردستان برگزار می‌شود، گفت: این مراسم جشن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امروز، هفتم اسفندماه در مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی استان برگزار خواهد شد.

برگزاری جشن میلاد حضرت علی(ع) در 14 نقطه استان کردستانبه گزارش ایکنا از کردستان، نورعلی خزاعی، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان کردستان امروز، هفتم اسفندماه در گفت‌وگوی‌ مجازی با رسانه‌های جمعی با اعلام برنامه‌های هیئات مذهبی کردستان در ماه رجب‌المرجب اظهار کرد: پنج هزار پوستر ویژه دعای ماه رجب در سطح استان در این ماه توزیع خواهد شد.

وی افزود: تاکنون دو هزار برگ پوستر دعای ماه رجب در سطح استان کردستان توزیع شده و سه هزار برگ دیگر نیز در صورت نیاز ادارات توزیع می‌شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان کردستان بیان کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف وجود ندارد اما برنامه‌های اجرایی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیگیری و دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین علی(ع) مراسم جشنی در ۱۴ نقطه استان کردستان برگزار می‌شود، افزود: این مراسم جشن در مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

خزاعی بیان کرد: همچنین با استفاده از بستر فضای مجازی جشن‌های ویژه امیرالمؤمنین توسط هیئات مذهبی استان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی به برپایی محفل انس با قرآن کریم در ایام وفات حضرت زینب(س) پیام رسان عاشورا در سطح استان اشاره کرد و گفت: این مراسم نیز در هشت هیئت مذهبی استان که دارای خانه‌های قرآنی شهری و روستایی هستد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهند شد.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان دیدار با 20 خانواده آسیب دیده از کرونا و توزیع بسته‌های معیشتی بین این خانواده‌ها را نیز از برنامه‌های هیئات مذهبی استان در ایام ماه رجب‌المرجب دانست و یادآور شد: غبارروبی ۲۴ مسجد که در سنوات گذشته محل برگزاری مراسم معنوی اعتکاف بودند نیز توسط جوانان هیئتی استان در ایام ماه رجب المرجب انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha