آمریکا از صهیونیست‌ها استفاده ابزاری می‌کند
کد خبر: 3972512
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
امام‌جمعه اصفهان:

آمریکا از صهیونیست‌ها استفاده ابزاری می‌کند

امام‌جمعه اصفهان گفت: یهودی‌ها بسیار احمق و نادان هستند و برخلاف آنکه خیال می‌کنند آمریکا را اسرائیل اداره می‌کند، آمریکا فقط از پول صهیونیست‍‌ها استفاده می‌برند، ولی در اصل از صهیونیست‌ها استفاده ابزاری می‌کنند.

آمریکا از صهیونیست‌ها استفاده ابزاری می‌کنند

به گزارش ایکنا از اصفهان، طلاب حوزه علمیه اصفهان، امروز، ۲۹ اردیبهشت در اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی، در مدرسه صدر بازار تجمع کردند و با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و با صدور بیانیه‌ای، خشم و انزجار خود را از این رژیم غاصب و همچنین استکبار جهانی به نمایش گذاشتند. 

براساس گزارش دفتر امام‌جمعه اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، در این تجمع اعتراضی، درباره چرایی اینکه امام و رهبر معظم انقلاب در نابودی رژیم غاصب صهیونیستی اصرار داشته و دارند، اظهار کرد: اول اینکه بیت‌المقدس، مکان مقدسی برای مسلمانان است و بیش از ۱۵ سال قبله مسلمانان بوده و محل عروج رسول خدا(ص) به معراج بوده و انبیای زیادی در آنجا مدفون هستند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در بیان علت دیگر چرایی دشمنی با اسرائیل، افزود: طبق فرمایش امیرالمؤمنین(ع) باید با ظالم دشمنی کرد و ما با رژیم کودک‌کش غاصب که به صغیر و کبیر رحم نخواهد کرد، دشمنی داریم.

وی اظهار کرد: بعد از جنگ جهانی اول در سال ۱۹۱۹ کشورهای اسلامی بعد از شکست دولت عثمانی اینگونه تقسیم شدند که سوریه و لبنان برای فرانسه، فلسطین در سیطره انگلیسی‌ها قرار گیرد و انگلیسی‌ها، یهودی‌ها را به این سرزمین آوردند تا مثلاً هلوکاست را جبران کنند. این افراد زمین‌هایی را خریدند و کم کم به فکر ایجاد پایگاه در آن منطقه افتادند و به تدریج اعلام حکومت یهود و صهیونیست در آن منطقه شد، همچنین می‌خواستند مترسکی داشته باشند تا کشورهای اسلامی را تحت سلطه خود قرار بدهند و اگر کشوری از کشورهای اسلامی فرمانبردار نبود، آن را نابود کنند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها قرار بود از نیل تا فرات را تصرف کنند و حکومت بزرگ یهودی تشکیل و اگر هر مسلمانی کوچک‌ترین کاری علیه آنها انجام دهد او را نابود کنند، تصریح کرد: تا قبل از انقلاب اسلامی زمین‌ها را از فلسطینی‌ها می‌گرفتند و اگر آنها اعتراض می‌کردند، آمریکایی‌ها به‌عنوان صلح‌طلب ورود می‌کردند و اجازه اعتراض نمی‌دادند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه نفهم‌ترین و احمق‌ترین انسان‌ها روی زمین طبق آیات قرآن همین صهیونیست‌ها هستند، اظهار کرد: یهودی‌ها همه معجزات حضرت موسی را دیدند، اما بلافاصله بعد از فقط ده روز تأخیر پیامبرشان گوساله پرست شدند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد ادامه داد: قرآن به هیچ گروهی بدگویی نکرده، اما درباره یهودی‌ها صریح می‌فرماید، بدترین دشمن شما مسلمانان؛ یهود و مشرکین هستند و اینها آدم‌های ترسو، احمق و نفهم هستند. برخلاف آنچه خیال می‌کنند یهودیان آمریکا را اداره می‌کنند، آمریکا صرفاً از ثروت اینها استفاده می‌کند و در اصل آمریکا اینها را به لحاظ مدیریتی و فکری اداره می‌کند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها خودشان را نژاد برتر می‌دانند و معتقدند خدا همه چیز و همه کس را برای یهود خلق کرده و اجازه هم نمی‌دهند کسی یهودی شود، بیان کرد: متأسفانه سران کشورهای اسلامی(عربی) ترسو هستند، وگرنه طبق آیه قرآن کسی حق ندارد یهود و نصاری را به‌عنوان دوست اتخاذ کند و اگر کسی را به دوستی بگیرد اصلاً مسلمان نیست.

امام‌جمعه اصفهان با بیان اینکه همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند اسرائیل غده سرطانی است، یعنی اگر جلویش گرفته نشود به همه جا کشانده خواهد شد، یادآور شد: امروز مقاومت تقویت شده و آمریکا به صراحت می‌گوید ما از اسرائیل حمایت می‌کنیم، ولی مقاومت با آنها چنان کرد که ابهت پوشالی گنبد آهنین نابود شد.

وی در پایان اظهار کرد: یهودی‌ها بسیار احمق و نادان هستند و برخلاف آنکه خیال می‌کنند آمریکا را اسرائیل اداره می‌کند، آمریکا فقط از پول صهیونیست‌ها استفاده می‌کنند، ولی در اصل از صهیونیست‌ها استفاده ابزاری کرده وگرنه چرا در یک منطقه بی‌حاشیه به آنها زمین ندادند؟ چون می‌خواهند اینها ابزاری برای جنگ‌های نیابتی آنان با مسلمانان باشند.

انتهای پیام
captcha