برگزاری ۱۴ کارگاه اوقات فراغت ویژه کودکان و نوجوانان در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3980467
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

برگزاری ۱۴ کارگاه اوقات فراغت ویژه کودکان و نوجوانان در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ۱۴ کارگاه تخصصی اوقات فراغت شامل کلاس‌های متنوع فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان در استان به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

برگزاری 14 کارگاه اوقات فراغت ویژه کودکان و نوجوانان در کهگیلویه‌وبویراحمد

کبری اخلاقی‌نیا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه وبویراحمد، با بیان اینکه این 14 کارگاه همه برنامه‌های متنوعی هستند، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های فرهنگی ـ هنری فصل تابستان در حالی آغاز می‌شود که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه وبویراحمد تدارک گسترده‌ای برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است.

وی افزود: روند ثبت نام از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به حضور در این فعالیت‌ها به‌صورت مجازی در سامانه کانون kpf.ir آغاز و تا 13 تیرماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه‌وبویراحمد در تشریح عناوین کارگاه‌ها، بیان کرد: متون کهن، موسیقی، فن بیان، قصه‌گویی، شعرسرایی، نقاشی، خوشنویسی، سفال، کاردستی و سایر دوره‌های دیگر از سوی ما برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان در طول تابستان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha