اجرای طرح «شمیم خدمت» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3986632
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

اجرای طرح «شمیم خدمت» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل اوقاف کهگیلویه‌وبویراحمد از اجرای طرح «شمیم خدمت» برای آموزش و توانمندسازی افراد مجاور بقاع متبرکه و اشتغال‌های کوچک مولد خبر داد.

اجرای طرح «شمیم خدمت» در کهگیلویه‌وبویراحمد

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: 225 بقعه متبرکه در سطح استان واقع شده که 36 بقعه مربوط به شهرستان بویراحمد و مابقی مربوط به سایر شهرستان‌های این استان است.

وی با اشاره به نگرش مثبت مردم استان نسبت به بقاع متبرکه، افزود: طرح شمیم خدمت درجهت آموزش و توانمندسازی افراد مجاور به خصوص بانوان سرپرست خانواری که مجاور امامزادگان شاخص استان هستند که شامل 5 بقعه امامزاده است کارگاه‌های مختلفی را با دوره‌های متنوع جهت اشتغال‌های کوچک مولد برگزار می‌شود تا بخشی از معضلات بیکاری درسطح استان برطرف شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: وجود ظرفیت‌های مناسب مذهبی، استان کهگیلویه‌وبویراحمد را تبدیل به یکی از قطب‌های مهم گردشگری کرده است و بسیاری از افراد خارج از استان به زیارت امامزادگانی مانند امام زاده علی(ع)، میر سالار(ع)، سید محمید(ع) یا همان سید محمد و بی بی حکمیمه می‌آیند.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی تصریح کرد: مانور سلامت به مناسبت‌های عید قربان تا عید غدیر با حضور پزشکان متخصص و عمومی در10 بقعه متبرکه درحال اجرا است که خدمات درمانی به مردم ارائه می‌دهند.

انتهای پیام
captcha