منتظر صدای العطش مردم نباشید
کد خبر: 4017624
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
نماینده مجلس ضمن انتقاد از عدم تخصیص اعتبارات؛

منتظر صدای العطش مردم نباشید

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیر راه و نیرو باید بدانند که اگر از الان برنامه‌ای برای پروژه‌های نیمه‌تمام نداشته باشند، صدای العطش مردم در سال آینده بلند شده و همچنین راه‌های اصلی و فرعی دیگر رمقی نخواهند داشت و شبیه مناطق جنگ‌زده خواهیم شد.

ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلسولی اسماعیلی، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: یکی از مشکلات مردم و جوانان بیکاری آن‌ها است که به همین منظور در بودجه 1400 ظرفیتی برای رفع موانع اشتغال‌زایی در نظر گرفته شده که همت و اراده دولت را می‌طلبد.

وی بیان کرد: دولت در واکسیناسیون ثابت کرده که توان لازم را برای انجام چنین اقداماتی دارد و به همین علت ما با درایت اجازه نمی‌دهیم بین مجلس و دولت شکافی ایجاد شود، اما نیاز است دولت نیز اراده قوی برای حل مشکلات داشته باشد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از عدم تخصیص اعتبارات به پروژه‌های عمرانی و عدم علاقه پیمانکاران به اوراق، اظهار کرد: اکثر پروژه‌ها رها شده و وزیر راه و نیرو باید بداند که اگر از الان برنامه‌ای نداشته باشند صدای العطش مردم در سال آینده بلند می‌شود و همچنین راه‌های اصلی و فرعی دیگر رمقی نخواهند داشت و شبیه مناطق جنگ زده خواهیم شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، از مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص ایجاد منطقه آزاد تجاری در اردبیل، درخواست رسیدگی کرد.

وی گفت: طبق قانون 70 درصد اراضی مناطق آزاد بایستی اراضی ملی و طبیعی باشد که در حوزه انتخابیه بنده این ظرفیت وجود دارد و با اعلام رسمی منطقه آزاد در اردبیل شادی دل محروم‌ترین منطقه را می‌توان رقم زد و اگر اقدامی نشود دچار آسیب امنیتی و اجتماعی خواهیم بود.

گفت‌وگو: ابراهیم عزیززاده

انتهای پیام
captcha