ایجاد هفت هزار فرصت شغلی در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 4018757
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
از ابتدای سال؛

ایجاد هفت هزار فرصت شغلی در سیستان‌وبلوچستان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سیستان‌وبلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هفت هزار فرصت شغلی توسط این نهاد در سطح استان ایجاد شده است.

احمدعلی راهداری، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هفت هزار فرصت شغلی توسط این نهاد در سطح استان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه کارآفرینی و ایجاد اشتغال یکی از نیازهای ضروری کشور جهت به ارمغان آوردن زندگی بهتر برای مردم است، افزود: کمیته امداد یکی از نهادهایی است که در ایجاد اشتغال نقش مهمی دارد و می‌تواند با کارآفرینی، زندگی مددجویان تحت پوشش خود را متحول کند.

معاون اشتغال کمیته امداد استان بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون برای ۳۸۵ نفر از طریق کاریابی و برای دو هزار و ۳۷ نفر از طریق راهبری شغلی، ایجاد اشتغال شده و به پنج هزار و ۱۵۶ نفر نیز آموزش‌های لازم برای ایجاد شغل ارائه شده است.

راهداری اظهار کرد: کل تسهیلات پرداخت شده از ابتدای سال، یک‌هزار و ۵۳۴ میلیارد تومان  بوده است که  این مبلغ از سرفصل های بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، اشتغال پایدار روستایی، محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و هم افزایی بانک قرض الحسنه مهر ایران تامین شده است.

انتهای پیام
captcha