بیش از 100 نفر در مرحله شهرستانی مسابقات مصباح شرکت کردند
کد خبر: 4125225
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
در مؤسسه مهد قرآن خمینی‌شهر

بیش از 100 نفر در مرحله شهرستانی مسابقات مصباح شرکت کردند

مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت خمینی‌شهر از شرکت بیش از 100 نفر از حافظان قرآن این مؤسسه در مرحله شهرستانی مسابقات مصباح خبر داد.

محمدحسن عمادی مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت خمینی‌شهر

محمدحسن عمادی، مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت خمینی‌شهر در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان در خصوص فعالیت‌های این مؤسسه اظهار کرد: مهد قرآن خمینی‌شهر دارای چهار مدرسه است که در مرکز پیش‌دبستانی 200 نفر، در مرکز ابتدایی پسرانه و دخترانه 490 نفر و در پایه دبیرستان، 110 نفر مشغول تحصیل و آموزش هستند.

وی در تشریح فعالیت‌های این مؤسسه به برگزاری برنامه «شهید، آبروی محله» اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه زمین مرکز پیش‌دبستانی مؤسسه وقف شهید سیدعبدالکریم حسین‌زاده است، به نام این شهید، مراسمی با حضور دانش‌آموزان مدارس مهاد برگزار شد.

مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت خمینی‌شهر به برگزاری مسابقات قرآن در این مؤسسه اشاره کرد و توضیح داد: مسابقات مصباح در رشته حفظ با شرکت بیش از 100 نفر در دهه فجر برگزار شد و حافظان قرآن از جزء یک تا حفظ کل در این مسابقات حضور داشتند. مرحله استانی این مسابقات نیز بعد از اعلام نتایج مرحله شهرستانی برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: مجموعه مهاد طرح‌ها و برنامه‌های خود را براساس نیازهای روز خانواده‌ها و دانش‌آموزان اجرا می‌کند و برای ثبت وقایع ملی و مذهبی در حافظه قرآن‌آموزان و دانش‌آموزان، اجرای برنامه‌های مناسبتی را از راه‌های حفظ این وقایع می‌داند.

عمادی برگزاری دورهمی‌های خانوادگی را نیز یکی از راهکارهای ارتباط بهتر اولیا و دانش‌آموزان با مؤسسه برشمرد و گفت: اردوهای خانوادگی می‌تواند ارتباط بین مجموعه‌ای را تقویت کند و باعث کاهش آسیب‌ها شود.

فرشته قدیری

انتهای پیام
captcha