پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سال جدید
کد خبر: 4129362
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سال جدید

استاندار لرستان در پیامی فرارسیدن سال نو را به مردم لرستان تبریک و تهنیت گفت.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پیامی فرا رسیدن سال نو، تقارن بهار دل‌ها و حلول طبیعت را به مردم لرستان تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام تبریک نوروزی فرهاد زیویار، استاندار لرستان به این شرح  است: «خدمت مردم شریف، مهربان، باغیرت و مهمان‌نواز استان لرستان سلام عرض می‌نمایم و حلول سال ۱۴۰۲ و بهار طبیعت را که مقارن با بهار قرآن، بهار جان‌ها و بهار دل‌ها شده است را به شما مردم عزیز لرستان، تبریک عرض می‌کنم.

سال ۱۴۰۱ با تمام فراز و نشیب‌ها پشت سر گذاشته شد و الحمدلله در ماه‌های پایانی سال نزول رحمت پروردگار و موهبت الهی به شکل بارندگی در استان لرستان جاری شد که نویدبخش این است که در ۱۴۰۲ سال خوب و با برکتی را در پیش رو خواهیم داشت که جای شکر دارد.

در استان لرستان هرگاه بارندگی به اندازه باشد و موهبت الهی و نزولات آسمانی پررنگ‌تر باشد رزق و روزی و اقتصاد و معاش مردم هم در آن رونق پیدا می‌کند و به تعبیری سالی که نکوست از بهارش پیداست.

 امیدوارم تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن و بارش رحمت الهی آن‌گونه که باید مورد استفاده عموم قرار گیرد.

عید نوروز به‌عنوان یک سنت نیکو از قدیم الایام توسط مردم ایران و لرستان با رفتار‌های شایسته‌ای همچون سرزندگی، دید و بازدید، صله‌رحم، رفت و آمد و دستگیری از دیگران گرامی داشته شده و همواره آن را به‌عنوان یک فرصت ارزشمند در نظر گرفته‌اند.

از نقاط برجسته سال ۱۴۰۱ می‌توان به توفیقاتی که نظام جمهوری اسلامی در سطح بین‌الملل به دست آورد و همچنین استان لرستان به‌عنوان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور شناخته شده نام برد که این مورد با همدلی و همراهی مردم و مسئولین به دست آمده و جزو نقاط برجسته سال ۱۴۰۱ می‌باشد.

اینجانب عید نوروز را خدمت همه مردم نجیب استان لرستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم تقارن این مناسبت با ماه مبارک رمضان به نحو شایسته‌تری مورد استفاده قرار گیرد.»

انتهای پیام
captcha