تشکیل شورای راهبری شعار سال در آذربایجان غربی
کد خبر: 4130180
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲

تشکیل شورای راهبری شعار سال در آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی از تشکیل شورای راهبری شعار سال در استان خبر داد، گفت: تعامل و هم‌افزایی بدون‌تردید به پیشرفت و آبادانی منجر خواهد شد.

تشکیل شورای راهبری شعار سال در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی، امروز 7 فروردین در شورای اداری که سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: یکی از نخستین اقداماتی که امسال انجام گرفت، تشکیل شورای راهبری شعار سال در استان بود، به‌طوری‌که بر این باور هستیم، تعامل و هم‌افزایی پیشرفت و آبادانی این استان را رقم خواهد زد.
وی با بیان اینکه با عنایت به شعار سال، تلاش برای جذب سرمایه‌گذار و رفع موانع تولید از اولویت‌های اصلی استان محسوب می‌شود، گفت: بنابراین از همه ظرفیت‌ها برای توسعه مناطق کم‌برخوردار استفاده خواهد شد.

معتمدیان، اهتمام برای تداوم تعامل و هم‌افزایی بین ارکان و دستگاه‌های مختلف استان را یک عنصر اساسی برای پیشرفت و آبادانی دانست، گفت: ریل‌گذاری‌های خوبی در سال گذشته انجام شده است، به‌طوری‌که مشکلات موجود نیز در سایه تعامل و همکاری قابل‌رفع است.
استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه، بدون‌تردید 1402 یک سال پرکار برای دستگاه‌های مختلف استان خواهد شد، گفت: تلاش برای سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید یکی از اولویت‌های اصلی استان محسوب می‌شود.

معتمدیان خاطرنشان کرد: بنابراین با جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی، به‌تدریج رونق اشتغال‌، رشد اقتصادی و کاهش تورم در آذربایجان غربی را شاهد خواهیم شد.

انتهای پیام
captcha